„Renault Megane R. S. Trophy-R“ yra aprūpintas 300 AG varikliu. Išaugusį greitį lemia sumažintas svoris (iki 130 kg), aerodinamika ir radikaliai patobulinta važiuoklė, leidžianti tvirčiau stovėti ant kelio.

Modelis rinkoje pasirodys 2019 metų pabaigoje kaip išskirtinė, tik kelis šimtus vienetų apimanti laida.

Gautas rezultatas išties atima žadą. „Renault Megane R. S. Trophy-R“ nuvažiavo 20,832 km Šiaurinėje kilpoje per 07 min. 40,1 sek.

„Megane R.S.“ Niurburgringo trasoje yra bandoma daugiau nei 10 metų. 2008 m., kai atsirado automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorija, „Megane R. S. R26.R“ apvažiavo ratą per 8 min. 17 sek. Šį laiką po trejų metų pagerino antros kartos „Megane R.S. Trophy“ versija– 8 min. 7,97 sek. 2014 metais „Megane III R.S. Trophy-R“ ratą apvažiavo per 7 min. 54,36 sek.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)