Kurdami šį automobilį, „Renault Sport“ inžinieriai išplėtė savo galimybių ribas. Tai buvo patvirtinta nauju rekordu Nürburgringo trasoje – 2019 m. balandžio 5 d. 20,6 km ilgio Šiaurinėje kilpoje naujas „Megane R.S. Trophy-R“ pasiekė naują absoliutų gamyklinių automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais rekordą, ją įveikęs per 07:40.100 min. Jis taip pat įveikė naują oficialią trasos atkarpą per 07:45.389 min.

Naujas „Megane R.S. Trophy-RR“ išsiskiria žymiai, net 130 kg mažesniu svoriu nei „Trophy“ versija, o galios ir masės santykis siekia 4,35 kg/AG.

Renault Megane R.S. Trophy-R

Kompozicinio anglies pluošto variklio gaubtas sveria tik 8 kg – perpus mažiau už įprastą. Anglies pluoštas panaudotas ortakiams ir variklio gaubto vidinei daliai, gale buvo sumontuotas anglies pluošto difuzorius. Kiekvienas „Fuji Light“ 19’’ lietas aliuminis ratlankis sveria 2 kg mažiau už įprastą ratlankį, o pasirenkami „Carbon Revolution“ anglies pluošto ratlankiai sumažino rato svorį dar 2 kg – revoliucinis pasiekimas tarp pasaulinių serijinių automobilių gamintojų.

Titaninė „Akrapovič“ išmetimo sistema sumažino svorį daugiau kaip 6 kg, ypatingai lengva galinė ašis – dar 38 kg. Papildomai užsakomi ortakiai, montuojami vietoje „R.S. Vision Headlights“ žibintų, leidžia sutaupyti 2 kg. Papildomai užsakomas „R.S. Performance“ ličio DESS akumuliatorius leidžia sutaupyti 4,5 kg.

Salone sumontuotos kompozicinės „Sabelt“ monokoko sportinės sėdynės aptrauktos „Alcantara“ audiniu (kiekviena sėdynė lengvesnė maždaug 7 kg) ir gali būti naudojamos su 6 taškų „Sabelt“ saugos diržais (galimi kaip papildoma įranga). Vietoje galinės sėdynės sumontuotas rėmas sumažino svorį dar 25,3 kg, taip pat čia galima sumontuoti keturis anglies pluošto ratlankius.

Renault Megane R.S. Trophy-R

300 AG variklis

Turbobenzininis 1.8 l „MR18“ variklis su tiesioginiu įpurškimu pasiekia 300 AG (221 kW) prie 6000 aps./min. ir sukuria 400 Nm sukimo momentą. Jo turbinoje pritaikytos „Formulėje 1“ gimusios technologijos leidžia pasiekia 200 000 aps./min., o keraminiai guoliai sumažina turbinos atsako laiką. Variklis turi kietųjų dalelių filtrą ir atitinka „Euro 6d temp“ taršos normas.

Kaip savo galimybių įrodymą, šio variklio bloką „Renault Sport Racing“ pritaikė naujausios kartos „Formula Renault“ automobiliuose itin konkurencingame „Formula Renault Eurocup“ čempionate.

Kartu su varikliu komplektuojama šešių greičių mechaninė pavarų dėžė yra lengvesnė nei dviejų sankabų EDC pavarų dėžė ir yra vienintelė naujam „Megane R.S. Trophy-RR“ siūloma pavarų dėžė.

Renault Megane R.S. Trophy-R

500 – patiems reikliausiems

Kaip ir jo pirmtakai „Mégane R.S. R26.R“ su „Mégane R.S. 275 Trophy-R“, naujas „Megane R.S. Trophy-RR“ yra retas ir išskirtinis automobilis, kuris naudoja ypatingus elementus, pabrėžiančius legendiniu tapusio modelio identitetą. Jis skirtas patiems reikliausiems „Renault Sport“ klientams, ieškantiems rafinuočiausių sportiško valdymo savybių ir labiausiai vertinančių sportines automobilio galimybes.

Naujas „Megane R.S. Trophy-RR“ debiutuos kaip ribotos 500 vienetų serijos modelis svarbiausiose „Renault Sport“ rinkose. Jo kaina prasideda nuo 55 000 Eur (kaina Prancūzijoje) ir prekyboje jis pasirodys 2019 m. pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)