2021 metais Baltijos šalyse užregistruoti 4229 nauji „Renault“ automobiliai. „Renault“ prekių ženklo dalis Baltijos šalių lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje sudarė 5,4 proc. ir tai šiam prekių ženklui užtikrino šeštąją vietą pagal pardavimus.
„Renault“ prekių ženklo elektrifikuotų automobilių (mHEV, HEV, PHEV, BEV) pardavimams išaugus trečdaliu, „E-TECH“ automobilių dalis produkcijos asortimente siekia beveik 30 proc.
2 098 parduoti lengvieji automobiliai leido užsitikrinti devintąją vietą pagal privatiems klientams parduotų lengvųjų automobilių skaičių ir užfiksuoti 16,6 proc. augimą. Modelis „Renault Clio“ išsaugojo poziciją B segmento TOP3 (516 vnt.). Pirkėjai taip pat mielai rinkosi rinkai 2021 metais pristatytus naujuosius „Renault Arkana“ (286 vnt.).
Be to, „Renault“ išsaugojo lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderės poziciją Baltijos šalyse. Užregistruotas rekordinis 2 131 „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių skaičius atitinka 21 proc. rinkos dalį. Lyderės poziciją „Renault“ išsaugo visose trijose Baltijos šalyse. Modeliai „Renault Master“ ir „Renault Trafic“ išlaiko lyderių pozicijas savo segmente.
2022 metais numatoma „Renault Megane E-Tech“, „Kangoo Van E-Tech“ ir „Renault Austral“ premjera.