Automobilyje buvo atnaujinta priekinė dalis, kuri dabar turi naujas groteles su įstrižais chromo apdailos elementais ir kitokios formos buferį. Taip pat nuo šiol visos „Talisman“ versijos komplektuojamos vien tik su LED žibintais.

Naujo „Talisman“ spalvų gamoje atsirado naujų – „Baltic Grey“, „Vintage Red“ ir „Highland Grey“ – atspalvių. Taip pat ir nauji „Pierre“ (17’’), „Stellar“ (18’’) ir „Sato“ (19’’) ratlankiai.

Nauja chromo apdaila paryškina centrinę konsolę, kuri nuo šiol turi foninį apšvietimą, o „Initiale Paris“ versijai dar daugiau elegancijos suteikia pilkšvai balto atspalvio medienos prietaisų skydelio ir durelių apdaila. Nuo šiol vairuotojas ir keleiviai gali keisti salono apšvietimą naudodami „Multi-sense“ nustatymus. „Talisman“ prietaisų skydelis turi 10,2 colių skersmens ekraną, kuris yra „Intens“ ir aukštesnių komplektacijų standartinė įranga.

Po „Espace“, „Talisman“ yra antras „Renault“ gamos modelis su „LED Matrix Vision“ technologija. Pažangi prisitaikančių šviesų sistema šviečia geriau nei tradicinės LED šviesos ir padidina saugumą – palyginti su senais modeliais, jos šviečia 50 proc. ryškiau ir iki 220 metrų (vietoje 175 metrų) padidina matomumą. Šviesos pluoštas nuolatos prisitaiko priklausomai nuo eismo sąlygų ir kitų automobilių.

Naujasis "Renault Talisman"

Naujas „Talisman“ turi dar daugiau pažangių vairuotojo pagalbinių sistemų, galinčių palaikyti antrą savavaldžio važiavimo lygį.

Greitkelių ir važiavimo spūstyse pagalba apima prisitaikantį greičio palaikymą su važiavimu savo juostos viduriu, kuris veikia net posūkiuose. Ši sistema veikia važiuojant iki 160 km/val. greičiu ir palaiko saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Sistema gali pati sustabdyti automobilį ir pradėti važiuoti per 3 sekundes be vairuotojo įsikišimo.

Aktyvi avarinio stabdymo AEBS sistema dabar turi ir pėsčiųjų su dviratininkais atpažinimą.

Be šios naujos papildomos įrangos naujas „Talisman“ turi perspėjimą apie išvažiavimą iš eismo juostos, važiavimo eismo juosta palaikymą, vairuotojo nuovargio atpažinimą, perspėjimą apie akląją zoną, kuri dabar naudoja du radarų jutiklius abiejose automobilio pusėse, ir perspėjimą važiuojant atbuline eiga apie iš šono atvažiuojančius automobilius.

Naujas „Talisman“ turi „4Control“ važiuoklę (standartinė „Initiale Paris“ įranga). „4Control, arba visų vairuojamųjų ratų sistema, veikia nuolatos ir automatiškai valdo abiejų galinių ratų pasukimo kryptį.

„4Control“ sistema yra komplektuojama su reguliuojama amortizavimo sistema, taip užtikrinant optimalų stabilumą ir komfortą nuolatos keičiant amortizatorių veikimą.

„Talisman“ turi naujausius „Renault“ gamos ir WLTP emisijos standartus atitinkančius benzininius ir dyzelinius variklius. Neseniai papildęs „Talisman“ variklių gamą, „TCe 160 EDC FAP“ yra 1,3 l keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo turbobenzininis motoras, pasiekiantis 160 AG ir 270 Nm prie 1800 aps./min ir komplektuojamas su dviejų sankabų septynių greičių EDC automatine transmisija.

„TCe 225 EDC FAP“ motoras yra tiems, kam reikia dar daugiau galios. 1,8 l keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo turbobenzininis motoras turi dviejų kanalų turbiną ir trijų padėčių kintamą vožtuvų valdymo sistemą bei pasiekia 225 AG. Jis komplektuojamas su dviejų sankabų septynių greičių EDC automatine transmisija, o nuo 2000 aps./min. pasiekiamas 300 Nm sukimo momentas užtikrina įspūdingą dinamiką ir itin smagią važiavimo patirtį.

Siūlomų dyzelinių variklių gama yra didžiausia rinkoje. Naujas „Talisman“ galimas su 1,7 l keturių cilindrų „Blue dCi“ varikliu, pasiekiančiu 120 arba 150 AG (priklausomai nuo šalies) ir komplektuojamu su mechanine šešių greičių pavarų dėže.

Be to, gama apima ir „2.0 Blue dCi“ motorą, pasiekiantį 160 arba 200 AG ir komplektuojamą su dviejų sankabų šešių greičių EDC transmisija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)