Pavyzdžiui, tą pačią važiuoklę naudoja naujos kartos „Megane“ ir miesto visureigis „Kadjar“.
„Grand Scenic“ iš esmės yra didesnė „Scenic“ versija (ilgesnė 24 centimetrais ir siekia 4613 mm) ir bus siūloma tiek penkiavietė, tiek septynvietė. Gamintojų teigimu, palyginus su pirmtaku, naujos kartos modelis ne tik tapo didesnis visomis kryptimis, bet ir turės 3 cm aukštesnę prošvaisą, kuri dabar sieks 16 cm.
Penkių vietų versija galės pasigirti 765 litrų tūrio bagažine, kuri gali išaugti net iki 922 litrų nieko nelankstant, tik pristumiant antros eilės sėdynes maksimaliai į priekį.
O lankstyti galima antros ir trečios (jeigu yra) eilės sėdynių nugarėles ir tai atlikti per bagažinėje sumontuotą pultą. Be to jos visos dar ir susideda į grindis, kurios tokiu atveju tampa lygia plokštuma.
Komforto įrangos sąraše: 20 colių skersmens ratlankiai (jau bazinėje įrangoje!), antros kartos multimedijos sistema „R-Link“ su 8,2 colio įstrižainės ekranu, navigacija, spalvotas projekcinis ekranas, audiosistema „Bose“ bei kita.
Tarp saugumo bei vairuotojo pagalbinių sistemų minimos eismo juostos laikymosi, avarinio stabdymo, aklųjų zonų stebėjimo, adaptyvios greičio kontrolės sistemos, galinio vaizdo kamera bei parkavimosi jutikliai.
Naujasis „Scenic“ modelis pirmą kartą buvo parodytas parodoje Ženevoje šių metų kovą. Jo pardavimų startas numatomas kartu su „Grand Scenic“.