Automobilio gamintojai tvirtina, kad ALASKAN yra įspūdingas prototipas, minantis taką ateinančiam, pasaulinei rinkai skirtam modeliui.
„Renault“ praėjusį birželį Buenos Airėse pristatė išskirtinio stiliaus pikapą „Renault Duster Oroch“.
Kartu su naujoms rinkos sritims skirtais produktais, „Renault“ pristato pasaulinį ekspertų ženklą „Renault Pro+“, kurio paskirtis bus tarnauti lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams. Specializuotas „Renault Pro+“ tinklas tieks specialiai pritaikytus produktus ir paslaugas, taip pat verslo klientams suteiks išskirtinę patirtį kiekviename žingsnyje – nuo reklamos iki aptarnavimo po pardavimo. „Renault Pro+“ ekspertų ženklas įkūnija „Renault“ pažadus klientams ir suformuoja dalį kompanijos plano tapti aukščiausio lygio pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos žaidėju.
„Dabar mes pasirengę įgyvendinti mūsų globalinį augimo planą ir, pasitelkdami išplėstą modelių gamą bei naujas paslaugas, išpildyti verslininkų, taip pat ir individualių LKA naudotojų siekius visame pasaulyje,“ – pranešime spaudai cituojamas viceprezidentas, pasaulinio lengvųjų komercinių automobilių verslo vadovas Ashwani Gupta.