Jame teigiama, kad naujos kartos „Scenic“ išsiskiria iš kitų dėl daugelio moderniausių technologijų panaudojimo, įskaitant pirmą kartą segmente siūlomą ir standartinėje įrangoje esančią aktyvią avarinio stabdymo sistemą su pėsčiųjų aptikimo funkcija.
Tai pabrėžia „Renault“ dėmesį saugumui, kurį ypač gerai parodo šį mėnesį rinkoje pasirodysiantis naujasis „Scenic“. Jis siūlo pažangiausias technologijas, kurios automobiliui leido pavyzdingai atitikti 2016 metų „Euro NCAP“ testų reikalavimus. Naujuoju „Scenic“ keliaujančių suaugusiųjų apsauga įvertinta 90 proc., vaikų apsauga – 82 proc., pėsčiųjų apsauga – 67 proc.
Vertinant pasyvųjį saugumą – konstrukciją ir įrangą, apsaugančią salone esančius žmones neišvengiamo susidūrimo metu, naujasis „Scenic“ taip pat turi kuo pasigirti. Jo privalumai – kėbulo konstrukcija su sustiprinto plieno sijomis, šoninėmis apsauginėmis sijomis ir statramsčiais. Taip sukuriamas vadinamasis narvas, saugantis jo viduje esančių žmonių gyvybes.
Tarp konstrukcijoje panaudotų medžiagų yra ypač didelio elastingumo plienas, kurio kiekvienas kvadratinis milimetras gali išlaikyti iki 120 kilogramų spaudimą. Be to, už keleivių zonos esančios deformacinės zonos sugeria smūgio jėgą, apsaugodamos salone esančius žmones.
Naujojo „Scenic“ įrangoje yra dvi užuolaidinės saugos pagalvės, skirtos priekinių ir galinių sėdynių keleiviams, ir dvi priekyje sėdinčių asmenų krūtinės ląstą saugančios pagalvės. Įrangoje yra ir dvi naujos kartos, pečių lygyje esančios pagalvės, kurioms panaudota prisitaikanti technologija. Atsižvelgiant į jutiklių teikiamus duomenis, saugos pagalvės pripildymo lygis parenkamas pagal vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio kūno dydį.
Be to automobilyje įdiegta daug modernių technologijų: pavyzdžiui, nuovargio nustatymo sistema su trajektorių analize bei aktyvioji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija.