Pirmasis „Renault 5 Turbo“ egzempliorius pristatytas 1978 metais Paryžiuje vykusioje automobilių parodoje. Automobilis su per vidurį gale įrengtu varikliu ir dideliais ratais bei ypač plačiais galiniais sparnais pateko į pirmuosius laikraščių puslapius.

Gaminamas „Alpine“ gamykloje Djepe „Renault 5 Turbo“ greitai rado savo pirkėjų ratą. Klientus žavėjo 160 AG esant 6400 aps./min. sukuriama, iš karto už priekinių sėdynių įrengto 4 cilindrų 1397 kub. cm tūrio „Cléon-Fonte“ variklio galia.

Iš pradžių Renault 5 Turbo“ buvo siūlomas su iš aliuminio pagamintomis durelėmis ir stogu bei dizainerio suprojektuotu salonu. Nuo 1983 metų gaminama tokios pačios techninės specifikacijos „Turbo 2“ versija, bet su „Renault 5 Alpine Turbo“ įkvėptu salonu ir be aliuminio kėbulo elementų. Kad būtų galima pasiūlyti optimalią kainą – stogas, priekinės ir galinės durelės gamintos iš plieno skardos. Nuo 1986 metų iš viso pagaminti 4 857 šio modelio egzemplioriai.

„Renault 5 Turbo“, kurį vairuoti patikėta tokiems ralio profesionalams kaip Didier Auriol, Francois Chatriot, Dominique Meyer, Joaquim Moutinho, Bruno Saby, Carlos Sainz, Alain Serpaggi, Jean-Luc Thérier ir Jean Ragnotii, visame pasaulyje vykusiuose raliuose lydėjo sėkmė ― pvz., Monte Karlo ralyje po įspūdingos kovos su „Audi“ komanda ir jos modeliu „Quattro“, su Thériero vairuojamu „Porsche 911“ ir Darnicho vairuojamu „Lancia Stratos“ (1981 m.) bei Korsikos ralyje (1982 m.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)