„Tai universaliausias mūsų pagamintas „Rolls-Royce“. Jį gaminome taip, kad šiam automobiliui nebūtų ribų, būtų galima važiuoti ir į bekelę, ir atvažiuoti į operos premjerą“, – „Cullinan“ pristatyme kalbėjo Ruth Hucklenbroich, „Rolls-Royce“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse.
Pasak jos, didžiausias būrys šio automobilio pirkėjų – Šiaurės Amerikoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Rusijoje. Tačiau, neslėpė pašnekovė, tikimasi, kad „Cullinan“ atves tuos, kurie iki šiol apie prabangų ženklą nė negalvojo, mat gamoje nebuvo visureigių.
Žinant, kad „Rolls-Royce“ klientams nėra jokių ribų ir gamintojas stengiasi įgyvendinti visus įmanomus norus, atrasti kažką, ko iki šiol nebuvo nė viename „Rolls-Royce“, nėra lengva. R. Hucklenbroich pabrėžia, kad tokių detalių ne tiek ir daug. Pavyzdžiui, specifinės formos durys, uždengiančios slenkstį ir neleidžiančios išsitepti. Taip pat – elektra valdomas bagažinės dugnas, kurį galima visiškai ištiesinti ar kitaip pritaikyti vežamam bagažui. Ir – kablys. Pastarasis „Cullinan“ leis patempti kiek didesnį nei 2,5 t svorio krovinį.
Įspūdinga modelio kaina reiškia tai, kad automobilis – puikiai įrengtas ir turi viską, ko klientas galėtų pageidauti. Tačiau R. Hucklenbroich išduoda, kad pirmieji užsakyti modeliai – vidutiniškai 30-40 tūkst. eurų brangesni. Dažniausiai klientai pageidauja išskirtinės spalvos (rinktis galima iš maždaug 40 tūkst. atspalvių), kitokių apdailos medžiagų.
Beje, visureigis yra penkių vietų, tačiau tie, kurių kasdienėms kelionėms reikalingas vairuotojas, gali rinktis modelį, galinėje sėdynių eilėje turintį dvi atskiras sėdynes, nuo priekinių atskirtas stiklo pertvara. Beje, nesvarbu, kiek sėdynių bus salone, bagažo skyrius čia atskirtas permatoma sienele. Tokia tvarka, tikina „Rolls-Royce“ atstovai, sumažina girdimą triukšmą, nors, panašu, jo ir taip beveik negirdėti, mat gamintojas giriasi, kad sėdinti viduje nesigirdi nė lietaus lašų barbenimo.
Prireikė vieno mygtuko
Į „Cullinan“ montuojamas 6,75 l darbinio tūrio V12 formos 563 AG variklis, turintis 850 Nm maksimalų sukimo momentą. Beveik 5,4 m ilgio visureigis turi visus varančiuosius ir vairuojamus ratus ir pneumatinę važiuoklę. Pastaroji, tikina gamintojo atstovai, prisitaiko prie bet kokių kelio sąlygų savarankiškai, todėl salone nerasite mygtuko, leidžiančio koreguoti važiuoklės aukštį, kietumą ar kitus parametrus.
Tačiau vieną mygtuką „Rolls-Royce“ privalėjo įtaisyti – skirtą bekelės režimui. Pastarasis buvo įrengtas ne tik įrodant, kad su 300 tūkst. eurų kainuojančiu automobiliu galima leistis į nuotykius, bet ir skatinant tai išbandyti. Tiesa, „Rolls-Royce“ atstovai neslepia, kad klientų, pasiryžusių „Cullinan“ išmurkdyti purvuose, bus tikrai nedaug. Antra vertus, greičiausiai netrūks tokių, kurie norės pasimėgauti nuostabiu vaizdu išvažiavę į dykrą. Tokiems „Rolls-Royce“ papildomos įrangos sąraše reikėtų padėti varnelę ties „Rolls-Royce Cullinan Viewin Suite“ – sistema, leidžiančia vienu mygtuko paspaudimu iš dugno išvažiuoti bei išsilankstyti kėdėms bei kokteilių staliukui.
„Mes save matome ne automobilių rinkoje, o prabangos prekių“, – trumpai situaciją apibūdino R. Hucklenbroich.
Ir, anot jos, tokių, kurie ryžosi naujam prabangiam pirkiniui, tikrai netrūks, mat viliamasi, kad „Cullinan“ taps populiariausiu ženklo modeliu. Beje, jei šiandien tokį automobilį norėtumėte užsisakyti, kol jį pagamins, reikėtų laukti maždaug metus.