Per 11 šių metų mėnesių naujų modelių pardavimai šioje šalyje siekė 1 mln. 454 tūkst. 253 vnt. Ir tai buvo net 34,5 procento mažiau palyginus su atitinkamu laikotarpiu 2014-ais metais.
Teigiama, kad pagrindinė besitęsiančio nuosmukio priežastis – rublio kurso kritimas. Pernai lapkričio-gruodžio mėnesiais situacija pirkėjams buvo daug palankesnė ir jie šturmavo gamintojų atstovybių salonus, sukeldami trumpą bumą. Todėl šiųmetiniai metų pabaigos skaičiai gerokai kontrastuoja su pernykščiais.
Vis dėlto tai nepaaiškina bendros metinės kritimo tendencijos, kurią greičiausiai lemia prastėjantys pirkėjų lūkesčiai dėl ekonominės situacijos neapibrėžtumo.
Daugiausiai automobilių Rusijoje tradiciškai parduoda koncernas „Autovaz“, lapkritį iš salonų išleidęs 21580 naujų modelių arba 29 proc. mažiau nei atitinkamu metu pernai.
Į antrąją vietą pakilo „Hyundai“ (15101 vnt., -7 proc.), aplenkusi „sesę“ iš Pietų Korėjos KIA (14125 vnt. -32 proc.). Ketvirtoje pozicijoje rikiuojasi smarkiai kritusi „Renault“ (10334 -46 proc.), o penketuką užbaigia panašaus likimo „Toyota“ (7572 vnt., -53 proc.).
Į dešimtuką taip pat pateko „Volkswagen“ (7557 vnt., -32 proc.), „Nissan“ (7288 vnt., -53 proc.), „Škoda“ (4663 vnt., -39 proc.), UAZ (4637 vnt., -18 proc,) ir GAZ (4358 vnt., -35 proc.).