Nors visureigis buvo sukurtas Barselonoje, jo gamybos vieta – Vokietija. „Tarraco“ keliami uždaviniai nemenki: automobilis turi padidinti markės žinomumą, pritraukti naujų pirkėjų, garantuoti geresnį pelningumą.
Stotu „Tarraco“ yra kur kas didesnis nei mažesni „Seat“ visureigiai „Ateca“ ir „Arona“. Gamintojas teigia, kad visureigis gali būti 5 arba 7 sėdimų vietų. Jo gamybai panaudota „Volkswagen“ turima MQB-A platforma su pailginta ratų baze, naudojama didesnių SUV modelių gamybai. Kitaip tariant, „Tarraco“ savo stotu primins, pavyzdžiui, „Škoda Kodiaq“.
Automobilis turės „Dynamic Chassis Control“ (DCC) sistemą, kuri, priklausomai nuo pasirinkimų ir norų, galės užtikrinti arba komfortišką kelionę, arba suteikti dinamiškų pojūčių. Teigiama, kad vairuotojas pats galės pasirinkti, kokio važiavimo režimo jis nori, tačiau sistema ir pati automatiškai galės parinkti tinkamą režimą pagal kelio būklę ir vairavimo stilių.
Pirkėjams bus siūlomi du benzininiai varikliai: 4 cilindrų 1,5 l darbinio tūrio TSI, kuris išvysto 150 AG ir yra montuojamas su 6 pavarų mechanine greičių dėže bei varo priekinius ratus, taip pat 2 l darbinio tūrio 190 AG, kuris montuojamas su automatine DSG pavarų dėže ir varo visus keturis ratus. Siūlomi ir du dyzeliai: abu 2 l darbinio tūrio su turbinomis, kurių galia – 150 ir 190 AG. Silpnesnysis gali būti su 6 pavarų mechanine pavarų dėže ir varyti priekinius automobilio ratus, montuojamas su automatine 7 pavarų DSG dėže varys visus keturis automobilio ratus.
Teigiama, kad ilgainiui „Tarraco“ bus pasiūlytas su hibridinėmis jėgainėmis. Lietuvoje naująjį visureigį bus galima užsisakyti nuo šių metų gruodžio.