Lenktynes, organizatorių vertinimu, stebėjo daugiau nei 2 mln. Kinijos autosporto ir senovinių automobilių mėgėjų.

1600 km Kinijos keliais – rimtas išbandymas bet kokiam automobiliui. Tai buvo didžiulis iššūkis ir trisdešimčiai senovinių mašinų, spalio 12 d. kartu su savo vairuotojais išrikuotoms prie starto linijos centrinėje Pekino aikštėje. Pirmasis senovinių automobilių ralio etapas vingiavo iš Pekino į Čingdao - vieną iš svarbiausių Kinijos uostų.

Iš Čingdao maršrutas driekėsi Geltonosios jūros pakrante pietų kryptimi, pakeliui užsukant į senąją Kinijos sostinę Nankiną ir finišuojant nuolat šurmuliuojančiame Kinijos metropolyje Šanchajuje.

Ralį laimėjo legendinis belgų lenktynininkas Jacky Ickxas, kuris vairavo 1974 m. gamybos „Volkswagen Scirocco TS“. Tai buvo vienas iš dviejų „Volkswagen Classic“ padalinio automobilių lenktynėse. Kitą – legendinį „vabalą”, 1972 m. pagamintą Volkswagen Beetle 1302 TDE, – vairavo Kinijos „Volkswagen“ padalinio vadovas Jochemas Heizmannas.

Šie modeliai pasirinkti neatsitiktinai. Šiuolaikinės laidos „Scirocco R“ ir naujos kartos „Volkswagen Beetle“ – vieni iš populiariausių savo segmento modelių iš „Volkswagen China“ asortimente. Tad jų pirmtakų dalyvavimas ralyje turėjo tikslą skatinti susidomėjimą šiuolaikinėmis pastarųjų modelių versijomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją