„Tesla“ savininkai galės papildyti savo transporto priemones naujomis Automatinio parkavimo, Automatinio avarinio vairavimo ir šoninio susidūrimo perspėjimo bei Eismo juostos pakeitimo sistemomis, kurios vis labiau masins vairuotoją suteikti galimybę automobiliui reguliuoti važiavimą pačiam.
Tačiau gamintojas dar nepataria to daryti, mat šių sistemų paketas vis dėlto dar neleidžia automobiliui važiuoti visiškai autonomiškai. Jo paskirtis – atlikti daugybę autopiloto funkcijų, tačiau, vairuotojui visiškai nenusišalinant nuo veiksmo.
Nepaisant to, nedidelė dalis „Tesla“ savininkų, gavusių galimybę išbandyti naujas sistemas prieš joms pasirodant masiškai, jau mėgina nebevairuoti patys ir talpina savo įspūdžius vaizdo dalinimosi tinkluose. Kol kas dažniausios emocijos: išgąstis bei nuostaba.
„Tesla“ automobiliai važinėdami renka informaciją apie kelius ir eismo sąlygas juose, vėliau savininkas gali šią informaciją patalpinti į centrinį gamintojo serverį. Tokiu būdu kiti automobiliai galės pasinaudoti iš anksto įrašyta informacija, kaip elgtis atitinkamame kelyje.
„Tesla“ savininkas Elonas Muskas teigia, kad visiškai autonomišką automobilį jo įmonė turėtų sukurti per artimiausius trejus metus. Verslininką labiausiai neramina tai, kad tokie automobiliai pasirodys greičiau nei jiems skirta įstatyminė bazė, sureguliuosiant naudojimosi iš esmės visiškai robotizuotomis sistemomis tvarką.
Kai kuriuose senesniuose „Tesla“ modeliuose nepakanka daviklių, kad būtų galima išnaudoti visas atnaujinimų paketo galimybes, tačiau, anot E. Musko, šiuo metu visi amerikiečių gaminami nauji automobiliai jau pritaikyti naujesnei programinei įrangai, bet jos savininkai už šią galimybę turės susimokėti papildomą „patogumo mokestį“.
Koncerno vadovo teigimu, gatvėse dabar važinėja 60 tūkst. elektromobilių, kurie galės atnaujinti programinę įrangą.
Atnaujinimų paketas ketvirtadienį bus išsiųstas „Tesla“ savininkams Šiaurės Amerikoje, o kitą savaitę turėtų išplisti ir Europoje bei Azijoje.