„Porsche“, kaip praneša „Automotive News“, šiuo metu ruošiasi dideliam „Taycan“ atšaukimui. Daugybė šio modelio elektromobilių patiria staigų galios dingimą. Apie avarijas nepranešama, bet akivaizdu, kad tai yra ir saugumo problema.
Dar gegužę buvo kalbama apie tai, kad JAV net keli „Taycan“ automobiliai be jokios priežasties perėjo prie avarinio režimo. Jis riboja automobilio judėjimo greitį ir akceleraciją. JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija ėmė tirti tuos atvejus, o savininkai tikėjosi, kad šią programinės įrangos problemą „Porsche“ išspręs per atstumą.
Visgi, jei ši maždaug gandų lygmenyje sklandanti informacija pasitvirtins, „Porsche“ ruošiasi kviesti „Taycan“ savininkus į techninio aptarnavimo centrus. Tai bus didelis smūgis automobilio reputacijai ne tik dėl paties gedimo, bet ir dėl to, kad didesni atnaujinimai per atstumą tiesiog yra neįmanomi.
„Tesla“ oru savo automobiliams siunčia pačius įvairiausius atnaujinimus. Štai visai neseniai 300 tūkstančių automobilių Kinijoje gavo naują garsą, pranešantį apie įjungtą išmanųjį autopilotą. Atrodo kaip visai mažas patobulinimas, bet tai yra garso failai, kuriuos reikia nusiųsti į kiekvieną automobilį.
„Taycan“ vis tiek yra geras automobilis. Dinamiškas, gražus ir išskirtinis. Bet „Porsche“ ir visa „Volkswagen“ grupė turi sugalvoti, kaip per atstumą atnaujinti automobilių programinę įrangą. Tai yra labai reikalingos funkcijos ir tokie sprendimai ateityje bus labai reikalingi.