D. Barzilai paaiškino, kad jau šiuolaikiniai prabangūs iš dalies autonominiai automobiliai, kaip antai, „BMW 7“ ir „Volvo XC90“, turi šimtus milijonų kodo eilučių. Technologija darosi pažangesnė, tuo pačiu ir įsilaužėliams bei nusikaltėliams daugėja galimybių įsilaužti į skaitmenines sistemas.
„Automobilių rinkai gresia didelis įsilaužimo pavojus dėl paties jos (rinkos) masto, – teigė D. Barzilai. – Neseniai „Chrysler“ teko atšaukti 1,4 mln. automobilių dėl grėsmės saugumui, o tai rodo, jog vos vienas įsilaužimas gali paveikti daugiau nei milijoną automobilių. Tai iš tiesų stulbina.“
„Chrysler“ atšaukė pataisymams didelę partiją automobilių, nes dviem saugumo srities inžinieriams pavyko įsilaužti į „Jeep Cherokee“ sistemą su informacine ir pramogine sistema „Uconnect“. Inžinieriai per kodus įsibrovė į sistemą ir kontroliavo prietaisų skydelio funkcijas, pavarų dėžę, net vairo mechanizmą ir stabdžius.
„Chrysler“ incidentas buvo tik vienas, inžinieriai įsilaužė sąmoningai, ieškodami silpnų vietų, bet šis atvejis parodė, kokio lygio grėsmę programišiai kelia masinės produkcijos modeliams.
„Autonominiams automobiliams tampant pažangesniems, vis daugiau žmogaus atliktų funkcijų imant atlikti pačioms transporto priemonėms, kaip antai, aplinkos stebėjimas bei vairavimas, daugėja pavojų, – aiškino D. Barzilai. – Įsilaužėliai gali įsibrauti į automobilį per programas, susijusias su internetu, pvz., per multimedijos sistemas, o įsibrovę jie gali patekti į automobilio valdymo sistemą.“