Komisijos nariai pabrėžė, kad tai – puikus modelis specializuotoms (ryšių, elektros ar dujų tinklų priežiūros) įmonėms, taip pat valstybės tarnyboms – policijai ar kariuomenei. Uždarame kėbule galima vežti itin didelius nestandartinius krovinius, įveikti prastus kelius ar netgi bekelę ir tuo pat metu mėgautis visais lengvojo automobilio patogumais.

Versijai su keturių ratų pavara siūloma išmanioji „Peugeot“ įranga, todėl šis modelis turi svarbiausias pažangiam lengvajam automobiliui būdingas sistemas, tarp jų – avarinį stabdymą, prisitaikantį greičio palaikymą, automatiškai perjungiamas šviesas, vairuotojo nuovargio stebėjimą ir kt.

Aukštas, bet stabilus

Geriausio komercinio automobilio konkurso komisijos narys, žurnalistas Jurgis Paplaitis atkreipė dėmesį, kad „Dangel“ paruoštas „Peugeot Partner“ krovininis vienatūris tapo išskirtiniu furgonu. Modelis aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, kuri veikia su klampiąja mova.

„Prasisukus priekinės ašies ratams užsiblokuoja hidraulinė mova ir sukimo momentas perduodamas galiniams ratams. Tai – klasikinė sistema“, – kalbėjo pašnekovas.

Vairuotojas gali rinktis vieną iš trijų režimų: dviejų varančiųjų ratų; automatinio, kai sukimo momentas galinei ašiai perduodamas tik esant poreikiui; ir nuolatinės keturių ratų pavaros.

Komercinio transporto modifikavimo įmonės pardavimo vadovui ir „Komercinio automobilio 2020“ komisijos nariui Karoliui Šimkui „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ tapo didžiausiu siurprizu šių metų konkurse. Jis puikiai įvertino šio modelio galimybes bekelėje ir netgi suabejojo pikapų pranašumu. 205 milimetrus siekianti prošvaisa ir aktyvuojama nuolatinė pavara su diferencialų blokavimu pavertė furgoną tikru visureigiu.

„Tokio furgono svoris juntamai mažesnis nei bet kurio pikapo, be to, jis aprūpintas specialiomis padangomis, todėl dar galima pasiginčyti, kuris būtų pranašesnis bekelėje arba toliau nuvažiuotų bekelėje, į krovinių skyrių papildomai įdėjus 300 kilogramų svorį“, – įžvalgomis dalinosi pašnekovas.

Patrauklesnis vairuotojams

Bandymų metu K. Šimkų labiausiai nustebino, kaip stabiliai „Peugeot“ važiavo. Automobilis visai nešokinėjo ir nesvyravo, nors net vizualiai buvo matyti, kad šis modelis gerokai aukštesnis už standartinę versiją. Komercinio transporto ekspertas šiek tiek baiminosi, kad salone gali varginti triukšmas, tačiau įsitikino nuogąstavęs be pagrindo.

„Tai turbūt yra „Dangel“ inžinierių nuopelnas. Ši prancūzų kompanija, žinoma kaip stiprių profesionalų įmonė, didesnio pravažumo modelius ruošia jau seniai“, – pastebėjo pašnekovas. „Dangel“ keturiais ratais varomus patikimus modelius „Peugeot“ kuria nuo 1980-ųjų ir iki šios dienos yra pagaminusi per 22 tūkst. automobilių.

Jo manymu, ne mažiau svarbu yra ir tai, kad „4 x 4 Dangel“ versija paveldėjo visą vidaus įrangą iš standartinio modelio: į jį sumontuotas kompaktiškas vairo ratas, šiuolaikiškas prietaisų skydelis su naujausia multimedijos įranga.

„Tai – jau ne vienas iš tų senųjų komercinių automobilių, kuriais važinėti nebuvo malonu, nes jie skirti išskirtinai tik darbui. Kuriant tokius modelius siekiama tik to, kad kuo mažiau kainuotų ir erdvė būtų maksimaliai išnaudota. „Peugeot“ – ne toks, šis modelis orientuotas ir į pagrindinį vartotoją“, – komentavo kompanijos atstovas.

J. Paplaitį taip pat nustebino geros kokybės garso sistema, kuri nepadarytų gėdos daugeliui lengvųjų automobilių.

Daugiau pritaikymo galimybių

K. Šimkaus teigimu, kitas didesnio pravažumo furgono pranašumas – pigesnė eksploatacija ir lengvesnis uždaro krovinių skyriaus pritaikymas specialiems poreikiams. Įsigijus pikapą dar tektų galvoti, kuo uždengti galinę dalį ir ką daryti kraunant itin didelių gabaritų daiktus, kurie netilps.

„Vienus krovinius reikia saugoti nuo lietaus, antri gali būti jautrūs temperatūros pokyčiams, uždaras kėbulas tai išsprendžia. Taip pat furgone galima įsirengti mobiliąsias dirbtuves, šie privalumai dažnai praverčia“, – konstatavo specialistas.

Kompanijos atstovas stebėjosi, kad gerokai aukštesnis didesnio pravažumo furgonas išlaikė puikias valdymo savybes. Kitiems konkurso komisijos nariams netgi sakė, kad jei bandymų metu Šiaulių autodrome būtų skaičiuojamas laikas, „Peugeot“ trasą įveiktų greičiausiai.

„Dangel“ parengtas didesnio pravažumo „Peugeot Partner“ komplektuojamas su 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu „Blue HDi“ varikliu, išvystančiu 131 AG galią ir 300 Nm sukimo momentą. Vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) siekia 6,1 l/100 km. Furgonas gali vežti iki 802 kilogramų sveriantį krovinį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)