„Mes didžiuojamės galėdami pristatyti naujuosius „Volvo“ S60 ir V60 „Polestar“ modelius. Automobilis sukurtas tiems, kurie kaip ir mes turi aistrą „Polestar“ – kai vairavimas yra esmė, ir kai vairavimo malonumą galima jausti visus metus, visuose keliuose ir bet kokiomis oro sąlygomis. Tai yra mėgstančio vairuoti automobilis realiam gyvenimui, – sakė Christianas Dahlis, „Polestar“ vadovas.
– Sukonstravę V60 modelį, mes didžiuojamės tęsdami ir turtindami greitųjų universalų tradicijas, kurios gerai žinomos mūsų entuziastams nuo Britanijos kėbulinių automobilių čempionatų laikų, kai startavo „Volvo 850 BTCC.“

„Mūsų bendradarbiavimas automobilių sporto srityje su „Polestar“ vyksta jau beveik du dešimtmečius ir tai leidžia pamatyti, kaip „Polestar“ gali panaudoti savo patitį automobilių sporte konstruojant įdomius ir konkurencingus modelius,“ – sako Derekas Crabbas, „Volvo Car Group“ automobilių sporto padalinio direktorius.

Visoms oro sąlygoms

Naujasis modelis konstruotas naujausios kartos „Volvo S60 ir V60“ pagrindu ir pažymi „Polestar“ modelių gamos gamybos pradžią. Pravažiuota tūkstančiai kilometrų vingiuotais kalnų keliais, greitkeliais, nuo Pietų Europos iki Šiaurės Švedijoje.

„Mes tęsiame savo darbą kuriant tikrąjį vairuotojo automobilį, kuris neapsiriboja tik keliomis konkrečiomis vairavimo sąlygomis, o yra malonus bet kur – jūsų mėgstamuose vingiuotuose keliose ar vežant šeimą ilgoje kelionėje, nesvarbu ar tai vasara, ar tai žiema. Ir, mano nuomone, mus lydi sėkmė,“ – džiaugiasi Robertas Dahlgrenas, „Polestar“ lenktynininkas-bandytojas.

„Polestar“ inžinerija

Važiuoklė: padidintas važiuoklės tvirtumas, spyruoklės 80% standesnės, lyginant su „S60 R-Design“ versija. Šie pokyčiai kartu su aukšto lygio „Öhlins“ amortizatoriais ir 20 colių „Polestar“ ratlankiais suteikia preciziškumą, komfortabilumą ir vairavimo malonumą.

Stabdžiai: didelių pakitimų patyrė ir stabdžių sistema. Labiausiai matomi yra 371 mm skersmens aušinami priekiniai diskai ir „Brembo“ suportai, garantuojantys aukšto lygio stabdymo savybes.

Aerodinamika: išskirtinės „S60 ir V60 Polestar“ eksploatacinės savybės pasiektos ir pagerinus aerodinamines savybes. Tai subtiliai, bet efektyviai padaryta atsižvelgus į gautus bandymų rezultatus „Volvo Cars“ aerodinaminiame tunelyje. Pokyčiai yra matomi žiūrint į priekinį oro aptaką, kuris optimizuoja apatinį oro srautą, taip pat ir į galinį oro aptaką bei difuzorių, didinantį prispaudžiamąją jėgą.

Variklis: šešių cilindrų T6 variklis su turbina bei tarpinio oro aušintuvu yra 350 AG galios, (esant 5700 aps./min), sukimo momentas – 500 Nm (esant 2800 aps.). Išmetamosios dujos išeina per nerūdijančio plieno 2,5 colio skersmens vamzdžius, suteikiančius specifinį variklio garsą.

Transmisija: šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė komplektuojama su nauja greito pavarų perjungimo prie vairo sistema, kuri kartu su keturiems varomiems ratams skirta ir „Polestar“ pritaikyta „Haldex“ sistema, leidžia automobiliui 100 km/h greitį išvystyti per 4,9 sek., maksimalus greitis – 250 km/h.
Pavarų dėžė, taip pat keturių varančiųjų ratų bei traukos kontrolės sistemos pritaikytos aktyviam vairavimo stiliui bei maksimaliam sukibimui esant įvairioms situacijoms.

Interjeras: salono apdailai, pavyzdžiui, vairaračiui, sėdynėms ir kt., panaudotos naujos detalės, medžiagos, „Polestar“ spalvos.

„Polestar“ naujus S60 ir V60 pradės tiekti 2014 m. birželio mėnesį, automobilių kainos neskelbiamos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)