„Ssangyong“ vyriausiasis finansininkas Vasudevas Tumbe'as nurodė, kad dėl po Didžiojoje Britanijoje vykusio referendumo atsiradusių valiutos svyravimų, nukentėjo į šalį orientuotas „Ssangyong“ eksportas. Pietų Korėjos valiuta vona nuo birželio 23 d. svaro sterlingų atžvilgiu sustiprėjo 16 proc., todėl į Didžiąją Britaniją eksportuojamų prekių kainos taip pat išaugo.
Neramios nuotaikos Europoje graso „Ssangyong“ apyvartai. Šiemet pirmąkart nuo 2011 m., kuomet „Ssangyong“ kontrolinį akcijų paketą įsigijo Indijos bendrovė „Mahindra & Mahindra“, turėtų būti pateikta detali metinė Pietų Korėjos automobilių gamintojos pelno ataskaita. Birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Ssangyong“ pardavė 7 proc. daugiau automobilių ir 2 proc. viršijo tokių konkurentų kaip „Hyundai Motors“ ir „Kia Motors“ rezultatus.
Į Didžiąją Britaniją šiemet eksportuota 8,3 proc. bendrovės pagamintų automobilių. „Ssangyong“ automobilių į JAV neeksportuoja, o Kinijoje užima labai nedidelę rinkos dalį.
V. Tumbe'o teigimu, „Ssangyong“ svarsto galimybę Kinijoje statyti naują automobilių gamyklą, tačiau esą dar per anksti kalbėti apie detalesnius planus. Kinijoje gamyklas turi svarbiausi Pietų Korėjos automobilių gamintojai – „Hyundai“ ir „Kia“, tokiu būdu galintys apeiti aukštus importo muitus.
Šiemet „Ssangyong“ akcijų vertė smuko 5,4 proc., tačiau „Hyundai“ ir „Kia“ sekėsi nepalyginamai blogiau – pirmosios akcijos nuvertėjo 11 proc., o antrosios – net 20 proc. Per tą patį laikotarpį Pietų Korėjos akcijų indeksas „Kopi“ išaugo 4,5 proc.