Mažas elektromobilis „Twizy“ itin tinkamas mieste, tačiau lenktynių trasoje su juo veikti nėra ką. Tačiau „Renault“ kompanija taip nemano ir pristatė koncepcinę „Twizy Renault Sport F1“ elektromobilio versiją.
Dvivietis elektromobilis labiausiai į save atkreipia dėmesį dideliais priekiniu ir galiniu spoileriais, taip pat įspūdingo dydžio oro paėmimo angomis. Taip pat čia sumontuotos tokios pačios „slick“ tipo sportinės padangos, kaip ir naudojamos „Formula Renault 2.0“ čempionate.
Elektromobilio variklis liko toks pats – tai yra, jis pasiekia vos 17 AG. Tačiau „Renault“ kompanija pritaikė „Formule 1“ varžybose naudojamą kinetinės energijos rekuperacijos sistemą KERS. Jos dėka net 14 sekundžių elektromobilio galia sieks iki 97 AG.
Išnaudojus sukauptą energijos galią, KERS sistemos akumuliatorius teks iš naujo įkrauti. Be to, vairuotojas pats gali reguliuoti, kiek papildomos galios atiteks elektros motorui. Šis diapazonas yra nuo minimalių 13 AG iki maksimalių 80 AG. Panaudojus visą galią, mažylis „Twizy Renault Sport F1“ iki 100 km/val. įsibėgės vos per 6,1 sekundes. Per tokį patį laiką iki 100 km/val. įsibėgėja ir 265 AG turintis „ Megane Renaultsport 265“. Maksimalus elektromobilio greitis siekia 110 km/val.
Elektromobilyje sumontuotas toks pats kaip „Formula Renault 3.5“ vairas su papildomo valdymo prietaisais. Taip pat buvo perdaryta važiuoklę, siekiant susidoroti su didesne galia ir išaugusią elektromobilio mase.
Gamintojas neužsimena apie tokio elektromobilio gamybą, tačiau jį išvysti bus galima artimiausioje automobilių parodoje, kuri vyks Barselonoje, Ispanijoje.
Įprastas „Renault Twizy“ elektromobilis Prancūzijoje kainuoja nuo 6990 eurų. Papildomai kas mėnesį po 50eurų atsieis jam reikalingų akumuliatorių nuoma – elektromobilis parduodamas be jų.