Taip nutiko dėl mažos kainos visame pasaulyje žinomam „Tata Nano“. Nors jis Indijoje kainuoja apie 2,5 tūkst. dolerių, net tai jam neužtikrina populiarumo.
ADAC testuose Vokietijoje „Nano“ negavo nė vienos žvaigždutės nei už suaugusiųjų, nei už vaikų apsaugą. Jo kėbulo sandara apibūdinta kaip „nestabili“, „Tata Nano“ taip pat nėra galimybės pritvirtinti vaikišką kėdutę. Priekinio smūgio testas atliktas važiuojant 64 km/val. greičiu.
„Tata Nano“ dalyvavo saugumo bandymuose kartu su kitais Indijoje populiariais modeliais – „Suzuki-Maruti Alto 800“, „Ford Figo“, „Hyundai i10“ ir „Volkswagen Polo“.
Sudaužius šiuos automobilius paaiškėjo, kad tik „Figo“ ir „Polo“ gali deramai apsaugoti keleivius nuo sužalojimų – smūgio metu jų kėbulo struktūra liko stabili, o keleivius apsaugo sumotuotos saugos oro pagalvės.