Ne pirmus metus rinkimus akylai stebintys įmonių automobilių parkų vadovai pastebi, kad šis renginys – gera proga ne tik vienoje vietoje pamatyti visus tiesioginius ir netiesioginius konkurentus bei juos išbandyti, bet ir sulaukti bandymų, parodančių automobilių galimybes, patikimumą, padedančių įvertinti kainos ir kokybės santykį, rezultatų. Specialiai šiems rinkimams suburta transporto rinkos žurnalistų, ekspertų ir profesionalų komisija kiekvieną modelį nuodugniai išanalizuoja, o bandymų rezultatai ypač svarbūs, kai verslas renkasi, į ką investuoti.

„Įmonės turi analitikus, kurie ilgas valandas praleidžia skaičiuodami, lygindami ir vertindami, kokia kryptimi turėtų sukti bendrovė, formuojanti savo transporto parką. „Lietuvos komercinio automobilio“ rinkimų komisijos užduotis iš esmės – ta pati, tad pateikdami rinkai koncentruotą informaciją apie kiekvieną bandomą modelį verslui galime sutaupyti nemažai darbo valandų, dažnu atveju – ir lėšų“, – komentavo vienas iš „Komercinio automobilio“ rinkimų komisijos narių, žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius.

Tai, kad renginys ilgai lauktas ir komercinio transporto pardavėjų, rodo pirmosios registracijos. Vos paskelbus, kad priimamos paraiškos dalyvauti „Komercinio automobilio 2022“ rinkimuose, suskubo pirmieji dalyviai: naujausius modelius pristatys „Renault“, „Peugeot“, „Mercedes-Benz“, „Volkswagen“.

Suburta nauja komisija

Kiekvieną kartą prieš paskelbiant rinkimų startą, suburiama naujos sudėties komisija, mat stengiamasi, kad į ją patektų ir transporto rinkos profesionalai, kasdien sprendžiantys šios srities iššūkius, ir žinovai, nuosekliai bandantys naujausius komercinius automobilius, išmanantys viską nuo A iki Z apie juose naudojamas technologijas, diegiamas naujoves.

Šiemet komisija rinkimus pasitinka ne tik atsinaujinusi, bet ir pagausėjusi: iki pat gegužės 6-osios, kai numatomas „Lietuvos komercinio automobilio 2022“ rinkimų finalas, visus automobilius bandys ir vertins 11-os narių žiuri.

Komisiją sudaro:

  • Renaldas Gabartas, žurnalistas, techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ viešųjų ryšių vadovas;
  • Laimonas Kamienas – UAB „Sadomaksa“ direktorius;
  • Eimantas Kaškonas – VĮ „Lietuvos geležinkeliai“ transporto vadovas;
  • Vitoldas Milius – žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius;
  • Jurgis Paplaitis – žurnalistas, „Delfi“ bendraautorius;
  • Artūras Pakėnas – žurnalistas, vairavimo instruktorius;
  • Valdas Stanislovaitis – UAB „Sixt Lietuva“ pardavimų vadovas;
  • Antanas Šimelis – UAB „Ad Rem Transport“ direktorius;
  • Viktoras Šinkariovas – UAB „BLS“ transporto vadovas Baltijos šalims;
  • Valdas Valiukevičius – žurnalistas, „Auto Bild Lietuva“ bendradarbis;
  • Valdas J. Vilūnas – žurnalistas, TV laidos „Keliai. Mašinos.Žmonės“ vedėjas.

Laukia išsamūs bandymai

Į geriausio komercinio automobilio vardą pretenduojantys modeliai vertinami ne tik žvalgantis į lenteles, leidžiančias susidaryti įspūdį apie modelio išlaikymo kaštus bei kainos ir kokybės santykį. Kiekvieno automobilio laukia ir bandymų poligonas, kuriame patikrinama, ar patogi vairuotojo darbo vieta, ar tinkamai veikia įdiegtos saugos sistemos bei važiavimo pagalbininkai.

Šiemet „Lietuvos komercinio automobilio 2022“ bandymų stovykla įsikurs Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos (VAVM) autodrome, kur įrengta trasa, yra slidžių dangų poligonai, leidžiantys imituoti sudėtingas eismo sąlygas. VAVM autodromas tokio tipo bandymams naudojamas ne pirmą kartą – jau tapo tradicija, kad jame rengiami ir Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojami „Metų automobilio“ testai.

Komisijos nariai gaus galimybę pasinaudoti ir technine VAVM baze: čia esančiose dirbtuvėse jie galės nuodugniai susipažinti su komerciniuose automobiliuose naudojamais techniniais sprendimais bei savybėmis.

Antrus rinkimus iš eilės tęsiama tradicija įvardyti ne vieną, absoliutų, nugalėtoją, o skelbti kelis, geriausius segmente. Toks sprendimas buvo priimtas prieš porą metų, kai organizatoriai įvertino, jog lyginti pikapo su krovininiu furgonu yra paprasčiausiai neįmanoma. Tad skelbiant nugalėtojus bus įvardytas „Metų furgonas“, „Metų pikapas“, „Metų komercinis vienatūris“ ir „Metų komercinis elektromobilis“. Pastaroji nominacija – visiškai nauja, tačiau pretendentų į šį titulą skaičius sparčiai auga kasmet.

Būtent dėl elektra varomų dalyvių skaičiaus augimo rinkimų organizatoriai neslepia džiaugsmo, kad prie renginio prisijungs ir bendrovė „Inbalance“, siūlanti efektyvų sprendimą, kaip išmaniai įkrauti elektromobilių baterijas, bei pastatysianti įkrovos stoteles, skirtas elektriniams „Lietuvos komercinio automobilio 2022“ rinkimų dalyviams.

„Lietuvos komercinio automobilio 2022“ rinkimų finalas numatytas gegužės 6 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją