Šis rodiklis fiksuotas tada, kai visa rinka pernai susitraukė beveik trečdaliu.
Verta pabrėžti, kad šis ženklus augimas susijęs su rinkoje pasirodžiusiu nauju modeliu „Mercedes-Benz Maybach S-Class“, pakeitusiu jau istorija tapusį „Maybach“ prekės ženklą. Praėjusiais metais „Mercedes-Benz Maybach S-Class“ savininkais tapo 692 Rusijos gyventojai, o tai sudaro 60 proc. viso segmento pardavimų.
Vis dėlto net ir neatsižvelgiant į „Mercedes-Benz Maybach S-Class“ pardavimus, prabangių automobilių rinka šalyje vyraujant krizei vystėsi gerokai sėkmingiau nei masinių prekės ženkl.
2015 m. naujų prabangiųjų „Rolls-Royce“ automobilių Rusijos keliuose padaugėjo 22,2 proc. (parduoti 143 nauji automobiliai). „Bentley“ automobilių 2015 m. parduota mažiau, tačiau sumažėjimas nėra ženklus – 7,6 proc. (parduota 208 vienetai).
Didesnis sumažėjimas palietė „Maserati“ prekės ženklą (pardavimai sumažėjo 18,2 proc., parduoti 77 vienetai). Be to, 2015 m. į Rusijos kelius išvažiavo 20 naujų „Ferrari“, 19 „Lamborghini“ ir 3 „Aston Martin“ gražuoliai.
Kaip teigia analitinės agentūros „Avtostat“ direktorius Sergejus Celikovas, per 70 proc. prabangių automobilių parduodama Maskvos regione.