Pirmasis „Subaru“ elektromobilis testuose įrašytas šalia beveik identiško „Toyota“ modelio – bZ4X. Inžinerine ir saugumo prasme – tai vienodi automobiliai, tik „Subaru“ turi kai kurių technologinių ypatumų, kad minimaliai skirtųsi nuo „dvynio“ ir išsaugotų savo išskirtinius bruožus, pavyzdžiui, nuolat varomus visus ratus.
„Euro NCAP“ saugumo testuose vertinama vairuotojo, keleivio, vaikų apsauga, svarbūs yra balai, skiriami už kitų eismo dalyvių apsaugą galimų susidūrimų metu. Ekspertai ypač aukštai įvertino vaikų apsaugą šiame „Subaru“ modelyje – mažieji keleiviai bet kurio susidūrimo metu yra maksimaliai apsaugoti. Aktyviojo ir pasyviojo saugumo sistemos leido užtikrinti puikų įvertinimą ir priešpriešinio, ir šoninio susidūrimo metu: „e-Subaru Global Platform“ konstrukcija ir sprendimai sugeria smūgio energiją ir apsaugo vairuotoją bei keleivius. „Subaru“ visada garsėjo kaip ypatingai saugūs automobiliai, tačiau ekspertai negailėjo komplimentų prevencinėms sistemos, leidžiančioms išvengti eismo įvykių. Be to, elektromobilis yra ypač draugiškas dviratininkams – potencialūs susidūrimai su dvirates transporto priemones vairuojančiais eismo dalyviai irgi turi įtakos galutiniam vertinimui.
2060 kilogramų sveriančio elektromobilio vairuotojo saugumas buvo įvertintas 88 procentais, automobilyje vežamų vaikų – 87, pėsčiųjų eismo dalyvių – 79 procentais, o net 91 procentas buvo skirtas elektroninėms sistemoms, užtikinančioms važiavimo saugumą.
Ilgai lauktas „Subaru“ elektromobilis jau pasiekė ir Lietuvą – oficialusis gamintojo atstovas mūsų šalyje „JMA centras“ kviečia į saloną Vilniuje potencialius pirkėjus atvykti ir išbandyti modelį, kuris tęsia „Subaru“ tradicijas. Be to, „Subaru Solterra“ elektromobilis, kaip ir jo „brolis dvynys“ „Toyota bZ4X“ pateko į geriausio pasaulio automobilio „Car of the Year 2023“ finalininkų septynetą.