Išskirtiniame modelyje montuojamo 2 litrų darbinio tūrio opozicinio benzininio motoro su turbina galia buvo padidinta nuo 300 iki 323 AG, o maksimalus sukimo momentas pasiekė 431 Nm.

Inžinieriai pakeitė variklio valdymo bloką ir sumontavo naują turbiną su dviguba sparnuote. Be to buvo pritaikytas naujas oro filtras ir patobulinta išmetimo sistema.

Taip pat papildomai sustandinta sportiškojo sedano pakaba, o priekinė jos dalis tapo reguliuojama. Atnaujinimo susilaukė ir vairo mechanizmas, o traukos kontrolė galės pristabdyti reikiamus ratus, kad automobilis geriau įveiktų posūkius.

Keletą atnaujinimų galime pastebėti ir automobilio išorėje (pvz., perdarytas galinis bamperis), be to „WRX STI S207“ gavo specialius 19 colių BBS ratlankius ir „Brembo“ stabdžius.

Salono viduje pilotą ir jo narsius keleivius sėdynėse tvirtai laikys odinės „Recaro“ sėdynės.

Be to, nors „Subaru“ žada pagaminti tik 400 automobilių, dar didesnį jų ekskliuzyvumą užtikrins trys skirtingi įrangos variantai: 200 automobilių bus stilizuoti „NBR Challenge Package“ paketu, o po 100 vienetų pasipuoš specialiomis detalėmis bei dažymu pagal „NBR Challenge Package Yellow Edition“ ir „Sunrise Yellow“ kodinius pavadinimus.

Gamintojas žada, kad, priklausomai nuo versijos, Japonijoje šis išskirtinis modelis kainuos nuo 46 tūkst. 50 iki 48 tūkst. 950 JAV dolerių (nuo maždaug 41 tūkst. 863 iki 44 tūkst. 500 eurų).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)