Nors hibridiniai komponentai vis dar yra brangūs, per pastaruosius metus jie tapo vidutiniškai penkiais procentais pigesni, kai tuo tarpu vidaus degimo variklio remonto vidutiniai kaštai išaugo dešimtadaliu. Deja, hibridinių pavarų remonto vidutiniai kaštai vis dar yra keleriopai brangesni nei vidaus degimo variklio.
Tokios išvados paskelbtos kasmetinėje „Car MD“ ataskaitoje apie gedimus, susijusius su variklio sistemomis. Paprastai sakant, buvo fiksuojami tie gedimai, kai ant prietaisų skydelio užsidega indikatorius apie užfiksuotą gedimą – „Check engine“. Dažniausiai fiksuojamas tokio pobūdžio gedimas – sugedus oro srauto matuokliui. Buvo tiriami automobiliai, gaminti tarp 1996 ir 2012 metų. Sugedęs šis prietaisas smarkiai padidina degalų sąnaudas, kai kuriais atvejais jos padidėja net iki 40 procentų. Tyrimo metu buvo išanalizuoti daugiau kaip 150 000 automobilių gedimų.
Pirmą kartą per šių tyrimų istoriją tarp dešimties dažniausių gedimų pateko ir hibridinių sistemų sutrikimai. Dažniausiai automobilių kompiuteriai fiksuoja nepakankamą akumuliatorių krovimą – tai gedimai, susiję su baterijų ir generatorių sistemos gedimais.
Antras pagal populiarumą gedimas – tai neteisingai užsuktas arba suskilęs degalų bako dangtelis.
Trečias pagal dažnumą gedimas – tai katalizatoriaus gedimai. Toliau rikiuojasi uždegimo ričių ir uždegimo žvakių bei aukštos įtampos laidų gedimai.
Daugiau naujienų - „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“