Daugiau kilometrų ir erdvės

Naujasis „Ioniq 6“, kaip ir anksčiau pristatytas „Ioniq 5“ siūlomas su vienu ar dviem elektros varikliais, dėl kurių atitinkamai galima rinktis galiniais arba visais ratais varomas versijas. Tiek galiniais, tiek visais ratais varomi modeliai bus aprūpinti 77,4 kWh baterija, kurioje sukauptos energijos pirmu atveju turėtų užtekti 614 km atstumui, o antru atveju 583 km atstumui įveikti skaičiuojant pagal WLTP. Deklaruojamas „Ioniq 5“ viena įkrova įveikiamas atstumas – 507 km.

Anot gamintojo atstovų, automobilis sukurtas taip, kad artėjant prie įkrovimo stotelės automobilis pats imtų ruošti bateriją įkrovimui, kad prasidėjus sesijai baterija būtų įkraunama kuo efektyviau. Įkrovimo laikas, jei tik aplink yra reikiamo galingumo įkrovos taškų, gali būti stebinantis. Gamintojas skelbia, kad modelis gali būti įkraunamas naudojant net 239 kW galią, o tokiu atveju esant optimalioms sąlygoms ir temperatūrai vos per 15 minučių bateriją galima įkrauti papildomiems 351 km įveikti.

Tiesa, nors šį kartą pasirinktas ne SUV kėbulas, automobilyje tikrai netrūksta vietos. Net ir aukštaūgiams įsitaisius prie vairo – sėdintiems gale lieka pakankamai erdvės. Priešingu atveju – prie vairo atsisėdus žemesniam žmogui, sėdintys gale turi kone nuosavą „šokių aikštelę“.

Bagažinėje taip pat netrūksta vietos, neatlenkus sėdynių joje galima sutalpinti 401 litrą bagažo. Gamintojas išmatavo, kad nuo vieno bagažinės šono iki kito yra 105 cm atstumas, o nuo bagažinės priekio iki sėdynių – 108 cm atstumas. Aukštis siekia 46 cm.

Hyundai Ioniq 6

Pažangesnis ir tvaresnis

Gamintojas džiaugiasi, kad naujasis modelis jau dabar „Euro NCAP“ bandymuose pelnė aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą. Automobilis 5 žvaigždutes pelnė tiek suaugusių, tiek vaikų kategorijoje, o taip pat aukščiausiu balu buvo įvertintos ir automobilyje montuojamos saugumo sistemos.

Šiame modelyje sumontuotos naujos kartos „Hyundai SmartSense Advanced“ vairuotojo pagalbos sistemos, kurios, anot gamintojo, užtikrina saugumą ir patogumą keliaujant. Sistemos ne tik palengvina vairavimą naudojantis adaptyvia kruizo kontrole, tačiau ir atsiradus netikėtumams kelyje. Priekinio susidūrimo išvengimo sistema (ang. Foward Collision-Avoidanve Assist“), anot gamintojo, ne tik įspėja vairuotoją apie kliūtį kelyje, tačiau ir pati imasi veiksmų, jei vairuotojas nesureaguoja pakankamai greitai. Modelis taip pat aprūpintas ir kitomis sistemomis, kurios vairuotojui padeda išvengti susidūrimo judant atbulomis, transporto nematomose zonose bei kitų pavojų.

Vietoj įprastų šoninių veidrodėlių „Ioniq 6“ gali būti aprūpintas vaizdo kameromis, o jomis fiksuojami vaizdai perduodami į salono priekyje, šonuose sumontuotus ekranus.

Hyundai Ioniq 6

Gamintojo atstovai taip pat pabrėžė, kad automobilis aprūpintas ir svarbia komforto įranga bei priekiniais žibintais, kuriems veikiant automobilis nuolat analizuoja kelio sudėtį, o užfiksavęs transporto priemonę priešais „karpo“ spindulį, kad tos transporto priemonės vairuotojas nebūtų akinamas.

Tiesa, gamintojas daug dėmesio skyrė ir tvarumui gaminant šį modelį bei perdirbamomis, ekologiškomis medžiagomis pasirūpino ne tik automobilio viduje, tačiau ir išorėje. Anot gamintojo atstovų, „Ioniq 6“ yra pirmasis gamintojo modelis, kurį kuriant perdirbamos medžiagos panaudotos ir kuriant išorines apdailas.

Hyundai Ioniq 6

Dar efektyvesnis

Svarbus pasiekimas ir šio modelio aerodinaminės savybės, mat vėjo pasipriešinimo koeficientą pavyko sumažinti iki 0,21. Keletą metų mažiausio koeficiento savininkas buvo „Tesla Model S“ modelis, kurio koeficientas siekė 0,208, tačiau šiemet šį modelį pralenkė „EQS iš Mercedes EQ“, kurio aerodinaminis koeficientas yra 0,2.

Anot gamintojo, būtent dėl aerodinaminių savybių automobilis gali dar geriau išnaudoti energiją, o dėl to modelis pasižymi ir mažesniu elektros suvartojimu. Gamintojo pateiktais duomenimis, jei ant automobilio sumontuoti 18 colių ratlankiai, galiniais ratais varoma versija naudoja apie 14,3 kWh/ 100 km, o visais ratais varoma versija 15,1 kWh/ 100 km. Pasirinkus 20 colių ratlankius energijos suvartojimas atitinkamai padidėja iki 16,0 kWh/ 100 km ir 16.9 kWh/100 km.

Pasaulinė šio modelio premjera įvyko liepos 14 dieną. Pirmieji „Ioniq 6“ Baltijos šalyse turėtų pasirodyti 2023 metų pirmo ketvirčio pabaigoje, o išankstiniai užsakymai bus priimami iškart po kainų paskelbimo sausį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją