Kaip tikinama gamintojo atstovų pranešime, naujasis „Audi A4 allroad quattro“ žavės veržliu ir išraiškingu dizainu bei net 34 mm padidintos prošvaisos ir „quattro“ nuolatinės visų ratų pavaros deriniu, leidžiančiu nesibaiminti prastų kelių ir įveikti lengvajam automobiliui sunkiai „įkandamus“ bekelės ruožus.

Po variklio gaubtu – galingi, ypač efektyvūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai, iš kurių stipriausias išvysto 200 kW (272 AG) galią.

Būsimiesiems „Audi A4 allroad quattro“ vairuotojams siūloma šiuolaikiška vairuotojo darbo vieta su naujos kartos „Audi virtual cockpit“ rodmenų skydu ir „MMI navigation plus“ daugiafunkcine sistema, atliekančia borto kompiuterio, navigacijos, pramogų sistemos ir junglumo galimybių valdymo funkcijas. Naujas internetinio junglumo galimybes vairuotojui ir keleiviams užtikrina spartaus LTE mobiliojo ryšio modulis.

Dėmesio taip pat nusipelno išplėstas vairavimo pagalbininkų sąrašas. Jame – naujoviškas energinio efektyvumo pagalbininkas, teikiantis vairuotojui patarimus ekonomiško vairavimo klausimais ir leidžiantis navigacinės sistemos suformuoto maršruto pagrindu sudaryti ekonomiško vairavimo strategiją. Taip pat pažangus adaptyvinis tempomatas su „Stop&Go“ funkcija bei tokiam automobiliui ypač pravartus priekabos buksyravimo pagalbininkas.
"Audi h-tron quattro"

Kitas ne mažiau įdomus eksponatas – „Audi h-tron quattro“ konceptas su vandeniliniu varikliu. Tiksliau kalbant, šį sportinio SUV bruožų turintį koncepcinį automobilį varo darniai veikiančių elektros variklių pora, kuriai elektros energiją tiekia ličio jonų akumuliatoriaus ir vandenilinės jėgainės tandemas.

Šiame kontekste įprastas ličio jonų akumuliatorius atlieka pagalbinio srovės šaltinio ir regeneruojamos energijos kaupiklio funkciją. Būtent į šį akumuliatorių teka stabdymo energijos regeneravimo sistemos sugrąžinama elektra.

„Audi h-tron quattro“ priekinius ratus suka priekiniame tilte sumontuotas 90 kW galios elektros variklis. Galinių ratų judesį kuria galiniame tilte sumontuotas 140 kW galios elektros variklis. Minėtų variklių kuriamo judesio paskirstymą atlieka visiškai elektrifikuota firminės „quattro“ visų ratų pavaros modifikacija.

Dviejų variklių ir dviejų skirtingų akumuliatorių varomas „Audi h-tron quattro“ konceptas iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 sek., o pilnos abiejų akumuliatorių įkrovos užtenka maždaug 600 km distancijai.

„Audi h-tron quattro“ koncepto konstrukcijoje yra keletas svarbių autonominio vairavimo ir automatinio parkavimo elementų, kuriuos vokiečių bendrovė tikisi įdiegti jau 2017 m pasirodysiančiame masinės gamybos flagmane – aukščiausios klasės limuzine „Audi A8“.

Vienas iš jų – pernai anonsuotas ir šių metų pradžioje baigtas kurti Centrinis pagalbininkų valdiklis (zFAS). „Audi“ gamintojai įsitikinę, jog visus šiuolaikinius vairavimo pagalbininkus turi valdyti būtent toks Centrinis pagalbininkų valdiklis (zFAS), ateityje tapsiantis autonomiškai vairuojamo automobilio (t.y. automobilio be vairuotojo) „elektroninėmis smegenimis“.

Netrukus duris atversiančiame Detroito autosalone JAV publikai pirmąsyk bus pademonstruotas ir naujos kartos „Audi A4“ su sedano kėbulu. Kaip ir naujasis padidinto pravažumo „Audi A4 allroad quattro“, klasikinis „A4“ tikisi pakartoti pirmtakų sėkmės istoriją ir siūlo šiuolaikinį dizainą, puikų kėbulo aptakumą, aukščiausios kokybės medžiagas ir pažangiausias technologijas, akustinį komfortą salone, patogią vairuotojo darbo vietą, gausų vairavimo pagalbininkų komplektą, elektronines pramogas ir galimybes naudotis sparčiu interneto ryšiu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)