Šias galimybes lemia padidintos prošvaisos ir „quattro“ nuolatinės visų ratų pavaros derinys, nurodoma gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai.

Nuo įprasto „A4 Avant“ universalo „Allroad“ modelis skiriasi agresyvesne metalo ir plastiko apdaila, kurios daugelis elementų atlieka ne tik dekoratyvinę, bet ir apsauginę funkcijas, masyviomis chromuotomis „Singleframe“ stiliaus priekinėmis grotelėmis bei priekinius sparnus ir bagažinės dureles puošiančiomis „allroad“ emblemomis.

Pagrindiniai automobilio šonų akcentai – platesnes ratų arkas gaubiantys antdėklai, masyvesni durelių slenksčiai, į šonus labiau ištęstas masyvus galinis bamperis ir aukštesnės stogo bagažinės sijos.

Po variklio gaubtu montuojami pažangiausios konstrukcijos benzininiai TFSI ir dyzeliniai TDI varikliai. Kukliausias jų išvysto 110 kW (150 AG) pajėgumą, o galingiausio pasirinkimo parametrai siekia 200 kW (272 AG). Gamintojas tvirtina, jog kiekvienas naujas variklis vidutiniškai 20 kW (27 AG) galingesnis už pirmtaką, tačiau į aplinką išmeta vidutiniškai 21 g km CO2 mažiau.

Priklausomai nuo automobilio komplektacijos, variklio judesį paskirsto 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, visiškai nauja 7 laipsnių „S tronic“ arba atnaujintos konstrukcijos 8 laipsnių „tiptronic“. Neatsiejama bazinės komplektacijos dalis – „quattro“ visų ratų pavara.

23 mm aukštesnė (lyginant su baziniu „Audi A4 Avant“ modeliu) prošvaisa ir didesni ratlankiai užtikrina papildomą 34 mm aukštį virš kelio dangos ir taip padidina šio automobilio pravažumą. Vietoje įprastos ratų pakabos galima rinktis pakabą su reguliuojamo standumo amortizatoriais. Jeigu ji sumontuota automobilyje, „Audi drive select“ parametrų derinimo sistema leidžia rinktis ir amortizatorių standumo derinimą.

Naujajame „Audi A4 allroad quattro“ montuojama pažangi „Audi drive select“ parametrų derinimo sistema su padidintu derinimo parinkčių, t.y., parametrų komplektų skaičiumi. Šalia kituose „Audi“ modeliuose įprastų automatinės, komfortiškos, dinamiškos (sportiškos) ir neseniai išrastos padidinto energinio efektyvumo parinkties (kuri veikia tik sąveikoje su automobilyje esančia navigacijos sistema), vairuotojas vienu mygtuko paspaudimu gali aktyvuoti specializuotą bekelės parinktį, akimirksniu parengiančią automobilį blogo kelio arba bekelės iššūkiams.

Pakeistos konstrukcijos priekinė ir galinė ratų pakabos pagamintos iš naujo plieno ir metalo lydinių rinkinio. Medžiagų mokslo specialistai padirbėjo iš peties, todėl naujojo „Audi A4 allroad quattro“ ratų pakabų ir ašių mazgai sveria 12 kg mažiau, nei ankstesnės kartos modelio.

Automobilis komplektuojamas su 17 colių lengvo lydinio ratlankiais. Iš „quattro GmbH“ papildomos įrangos katalogo galima užsakyti ir kitokio dizaino 17–19 colių ratlankius.

Už galinės sėdynės yra 505 l tūrio bagažinė. Nulenkus galinį atlošą, krovinių erdvės tūris padidėja iki 1510 l. Bazinėje komplektacijoje yra elektra varstomos bagažinės durelės ir nuo pašalinių žvilgsnių krovinį saugantis uždangalas. Papildomai galima užsakyti elektra valdomą ir vieno mygtuko paspaudimu atsilenkiantį priekabos buksyravimo kablį.

Salone – aukštos kokybės medžiagos ir elektroninės pramogų bei komforto įrangos gausa. Vietoj įprasto rodmenų skydo galima užsakyti elektroninį „Audi virtual cockpit“. Visas pramogas ir informacines paslaugas patogiai valdo naujoviška MMI daugiafunkcinė sistema, atliekanti borto kompiuterio, automagnetolos, navigacinės sistemos ir interneto paslaugų valdymo centro funkcijas.

Spartų mobilųjį ryšį tiekia ir internetinį junglumą užtikrina naujoviška išmaniųjų telefonų jungtis su belaidžio įkrovimo galimybe. Erdvinį garsą salone užtikrina „Bang&Olufsen“ erdvinio garso sistema su 19 garsiakalbių rinkiniu.

„A4“ šeimynai įprastą įrangos sąrašą papildė energinio efektyvumo pagalbininkas, apie išlipančius žmones įspėjantis signalizatorius ir padidinto funkcionalumo „Stop&Go“ adaptyvinis tempomatas su važiavimo eismo kamštyje pagalbininku. Važiavimą ir manevravimą su priekaba palengvina specializuotas buksyravimo pagalbininkas.

Padidinto pravažumo „Audi A4“ universalas pirmą kartą buvo pristatytas 2009 m. Šią vasarą į Europos gatves išriedėsiantis naujasis „Audi A4 allroad quattro“ bus jau antrosios kartos atstovas. Kainos prasidės nuo 44750 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)