„Aš norėčiau padėkoti visiems, internetu balsavusiems už „Renault Talisman“, mūsų naująjį, didelį D segmento sedaną. „Talisman“ suderina drąsias, atletiškas linijas, kurios siejasi su nauja „Renault“ markės tapatybe ir unikalia, neprilygstama vairavimo patirtimi, pasiekiama dėl mūsų „Multi-Sense“ ir „4Control“ technologijų. „Renault“ yra vienintelis gamintojas, tokiame gamos lygmenyje siūlantis šias technologijas“, – pabrėžė prancūzų kompanijos rinkodaros vyresnysis viceprezidentas Michaelis van der Sande.
Laurensas van den Ackeris, „Renault“ dizaino vyriausiasis viceprezidentas, buvo paskelbtas FAI Didžiojo apdovanojimo už dizainą laimėtoju. Šis prizas pelnytas po ypač jaudinančių kompanijai metų: pristatyta daug naujų modelių, tokių kaip naujasis „Espace“, „Kadjar“, „Talisman“ ir naujasis „Megane“.
Visi jie buvo įvertinti dėl išorės ir salonų dizaino, be to, svariai prisidėjo prie „Renault“ gamos dizaino atnaujinimo.
„Tokie apdovanojimai kaip šis įkvepia ir toliau plėtoti mūsų dizaino strategiją. Mūsų markės šūkis – „Aistra gyvenimui“ – atspindi „Renault“ dizaino filosofijos, vykdomą nuo 2012 metų, pasikeitimą.
Ir pagaliau „Renault“ buvo paskelbtas „Reklamos filmų“ kategorijos nugalėtoju. Šis apdovanojimas skirtas už naujajam „Espace“ skirtą reklamos kampaniją „Puikiai praleiskite laiką“, kurios filmuose vaidino Kevinas Spacey, rodantis, kaip reikia valdyti laiką.