„Įvertinę keleivių poreikius bei kelionių tendencijas, nusprendėme iš esmės atnaujinti savo klientams teikiamas paslaugas. Jau nuo liepos 1-osios keliaujančių mūsų autobusais laukia nemažai naujovių“, – sako „Eurolines Lietuva“ vadovas Edmundas Pavlovas.
Pasak jo, išlikti rinkoje nuolat aštrėjančios konkurencijos sąlygomis galima tik pasiūlius ką nors visai naujo bei neįprasto.
„Europos keleivių vežimo tarptautiniais maršrutais rinka nuolat pasipildo naujais žaidėjais. Be jau šiuo metu Lietuvoje dirbančių bendrovių „Kautra“, TOKS, „Ecolines“, „Simple express“ ir „Lux Express“, vis aktyviau į rinką braunasi Škotijos milijardieriui priklausantis „Megabus“, jau įkūręs filialus Lenkijoje bei Estijoje. Atsilaikyti prieš dešimtis milijonų į verslą investuojantį „monstrą“ galima tik suvienijus pastangas bei pasiūlius keleiviams kažką itin patrauklaus bei modernaus“, – kalba E. Pavlovas.
Nauji autobusai ir nauja kelionės kokybė
Paslaugai atnaujinti šiais metais „Eurolines Lietuva“ jau investavo 3,2 milijonus eurų.
„Įsigijome vienuolika naujutėlių moderniausių penktos klasės „Setra“ autobusų. Be to, jau nuo liepos mėnesio pateiksime savo klientams visai naują kokybės sistemą. Tikimės, jog tai iš esmės pakeis kelionių autobusais sampratą“, – teigia E. Pavlovas.
Keliaujantiems „Eurolines Lietuva“ autobusais bus pasiūlyti trys nauji kelionės standartai: „Eurolines“, „Eurolines Business Class“ ir „Eurolines Business Class VIP“.
„Eurolines Business class“, be jau įprastų privalumų (patogios sėdynės, kondicionierius, tualetas), bus nemokamai dalijamas vanduo. Keleivių komfortui – didesni tarpai tarp sėdynių, patogesni staliukai – jų atsilenkimo kampas nepriklausys nuo priekyje esančios sėdynės padėties. Važiuojantiems „Eurolines Business“ class“ taip pat bus pasiūlyta įvairių pramogų: kiekvienas keleivis galės asmeniškai žiūrėti filmus, klausytis muzikos, vartyti elektroninius žurnalus.
„Eurolines Business class VIP“ keleiviai, be jau išvardintų paslaugų, nemokamai gaus pripučiamas pagalvėles, galės vežtis daugiau nemokamo bagažo, sėdės autobuso priekyje, kur geriau matys kelią. Be to, jiems bus skirtos ypač patogios „Setra Ambassador“ sėdynes.
Naujuosiuose „Eurolines Business class“ ir „Eurolines Business class VIP“ autobusuose sėdynės išdėstytos vadinamuoju šachmatų principu – viena sėdynė šiek tiek patraukta pirmyn, kad pro šalį bėgančius vaizdus galėtų matyti ir ne prie lango sėdintis keleivis.
„Business Class VIP“ autobusų salonuose – vos po tris sėdynes vienoje eilėje. Tokiu būdu atsiranda daugiau asmeninės erdvės, keleiviai gali pasirinkti – nori sėdėti dviese ar po vieną.
Modernūs sprendimai
Keliaujantiems „Business Class“ autobusais siūloma ir iki šiol nematyta naujovė. Asmeninius įrenginius – kompiuterius, planšetinius kompiuterius bei išmaniuosius telefonus bus galima prisijungti prie vadinamojo „Media centro“.
"Tokiu būdu bus galima nemokamai žiūrėti naujausius kino filmus, klausytis populiariausios muzikos albumų, skaityti e-žurnalus ar sekti ekrane savo kelionę. Mūsų manymu, kiekvienas keleivis mieliau naudojasi sau įprastu įrenginiu, kurį išsirenka pagal individualius poreikius. Suteiksime jam tokią galimybę, daugiau dėmesio skirdami kokybiškam ir įdomiam turiniui“, – teigia E. Pavlovas.
Visuose autobusuose veiks nemokamas WiFi internetas.
Kaip rodo praktika, keleiviai labai palankiai vertina galimybę autobusuose naudotis 220 V elektros lizdais – jie bus įrengti visuose „Eurolines Business Class“ autobusuose.
„Dvidešimt pirmajame amžiuje laikas – itin brangus. Todėl mūsų keleiviai galės tvarkyti darbo reikalus, atsakinėti į elektroninius laiškus, kalbėti telefonu nesibaimindami, kad ilgesnėje kelionėje išsikraus kompiuteris ar mobilusis telefonas. Tai – vėl gi papildoma vertė mūsų keleiviams“, – kalba E. Pavlovas.
Ateityje „Eurolines Business Class“ autobusų keleivius žadama vaišinti ir karštaisiais gėrimais. „Nors „Eurolines Business Class“ standartų reikalavimuose saugumo sumetimais nenumatyta važiuojant pateikti karštų gėrimų, ateityje planuojame keleivius vaišinti kava ar arbata“, – žada E. Pavlovas.
Pristato paslaugą
Siekdami potencialius keleivius geriau supažindinti su naująja paslaugų kokybe, „Euroline Lietuva“ atstovai žada aplankyti visus didžiuosius Lietuvos miestus. Gyventojai galės apžiūrėti naujus, modernius autobusus, sužinoti, kaip užsisakyti ar susiplanuoti kelionę, ko tikėtis išsirinkus vieną ar kitą paslaugą.
„Manome, jog tiesioginis kontaktas su keleiviais itin svarbus. Be to, dėsime visas pastangas, kad kiekviena kelionė mūsų naujuoju autobusu keleiviams būtų nepamirštama, kad ją pakartoti norėtųsi vėl ir vėl. Taip pat priminsime aplankytųjų miestų gyventojams, kad perkantiems iš anksto parduosime 3000 bilietų važiuoti įvairiais maršrutais mūsų autobusais vos po vieną eurą“, – kalba E. Pavlovas.