„Kai gamintojas pristatė šį krosoverį nujautėme, kad tai turėtų tapti bene populiariausiu „Alfa Romeo“ modeliu. „Tonale“ išlaikė pagrindines itališko prekinio ženklo savybes: stilių, veržlumą ir sportiškumą, tačiau tuo pačiu tapo gerokai prieinamesnė pirkėjams.
Šio gamintojo automobiliai nuo seno pasižymi lojaliu gerbėjų ratu, kuris tendencingai auga kartu su kiekvienu bandomuoju važiavimu. Tautos automobilio apdovanojimas – labai svarbus įvertinimas, kuriuo labai didžiuojamės kaip šio prekinio ženklo atstovai Lietuvoje“, – apie laimėjimą kalbėjo „Alfa Romeo“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Jis taip pat pasakojo, kad itališkų automobilių gamintojo gamą papildžiusi naujoji „Tonale“ sulaukė dėmesio dar net neatvykusi į saloną. Žmonės, perskaitę apie naująjį modelį atvykdavo į saloną pasidomėti, ar jau galima pamatyti gyvai, o automobiliui atvykus bandomųjų važiavimų grafikas užsipildė labai greitai.
„Kartu su „Tonale“ gamintojas pristatė ir savo atnaujintą dizainą, kuris ryškiausiai matosi priekinių žibintų formoje. Ne už ilgo Lietuvą pasieks ir naujus dizaino elementus įgavę „Stelvio“ bei „Giulia“ modeliai, tad itališki automobiliai įgaus dar daugiau charakterio, o gatvėse dar labiau atkreips praeivių dėmesį“, – naujienomis dalinosi A. Ardzevičius.
Tautos pasirinkimu džiaugėsi ir jau antrus metus itališku SUV važinėjantis Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas: „Nereikia ilgai važinėti šio gamintojo automobiliais, kad pamatytum, jog jie buvo kurti su polėkiu. Jeigu galime sutarti, kad automobiliai turi savo charakterį, tai „Alfa Romeo“ jis labai ryškus. Antrus metus važinėju „Stelvio“ ir jis manęs nepavedė įvairiuose vaidmenyse: tiek kasdienėse kelionėse, tiek tikrinant trasas prieš ralį, tiek ir lenktyniaujant, pavyzdžiui, tarptautiniame žurnalistų ralyje.“
Sportininkas sako, kad tautos automobilio titulą laimėjusi „Tonale“ jam pasirodė kaip labai logiškas gamintojo strateginis sprendimas. Vidutinio dydžio krosoveriai dabar yra bene daugiausia konkurencijos turintis automobilių segmentas, kuriame konkuruoja ne viena dešimtis skirtingų modelių. Kūrinys iš Italijos šiame segmente išsiskiria savo išvaizda ir charakteriu, tuo pačiu išlikdamas tame pačiame kainų rėžyje, kaip ir daugelis konkurentų.
„Įprastai automobiliai tarpusavyje panašėja ir praranda „veidą“, o italams pavyko išlaikyti šio prekinio ženklo modeliams būdingas valdymo savybes, tikslumą ir dinamiškumą“, – komentavo D. Butvilas.
Naująją „Tonale“ galima įsigyti su 130 arba 160 AG hibridine pavara arba net 275 AG išvystančia įkraunamo hibrido sistema. Pastaroji versija varoma visais keturiais ratais ir 100 km/val. greitį pasiekia vos per 6,2 sekundės. Šioje versijoje sumontuota 15,5 kWh talpos baterija leidžia vien elektra įveikti 60-80 kilometrų. Siekiant maksimalaus efektyvumo, pilnas baterijos įkrovimas su 7,4 kW greituoju įkrovikliu užtruks vos 2,5 valandos.