„Tesla“ elektromobiliai turėtų pabrangti 3 proc., o automobilių gamintoja teigia, kad kainos kilimas nebus taikomas naujam vidutinės klasės „Model 3“.

Kiek anksčiau šį mėnesį „Tesla“ pranešė uždarysianti neįvardytą parduotuvių skaičių, taip siekdama sumažinti „Model 3“ kainą JAV iki 35 tūkstančių dolerių (31 tūkstančio eurų). Dabar svarstoma uždaryti ne visas, o tik pusę parduotuvių, o tai leis sumažinti išlaidas perpus.

Elono Musko įkurta automobilius gaminanti kompanija teigė, kad norint neuždaryti daugiau parduotuvių, automobilių kainas visame pasaulyje reikės padidinti vidutiniškai 3 proc. „Tesla“ turi 378 parduotuves ir serviso vietas, tačiau konkrečiai neįvardijo, kurios iš jų bus uždarytos.

„Per pastarąsias dvi savaites atidžiai įvertinome kiekvieną „Teslos“ mažmeninės prekybos vietą ir nusprendėme palikti daug daugiau parduotuvių nei anksčiau buvo skelbta. Mes ir toliau jas vertinsime kelis ateinančius mėnesius“, – pranešė bendrovė.

Nors vis dar siekiama mažinti pigiausių „Model 3“ kainą, brangesnių „Model 3“ variantų, taip pat „Model S“ ir „Model X“ automobilių kainos kils. Brangiausi modeliai gali pabrangti iki 100 tūkst. eurų. Klientai dabartinėmis kainomis automobilius gali užsakyti iki kovo 18 dienos.

Kompanija planuoja ir toliau vykdyti pardavimus internetu ir sako, kad pirkėjams parduotuvėse bus rodoma, kaip užsakyti „Teslą“ telefonu – teigiama, kad šis procesas užtruks vos kelias minutes.

Anksčiau buvo pranešta, kad pardavimų perkėlimas į internetą leist sumažinti kainas vidutiniškai 6 procentais ir sumažinti „Model 3“ kainą. Bendrovė teigia turinti „dosnią grąžinimo politiką“, kuri leidžia apsieiti be bandomųjų važiavimų, mat potencialūs pirkėjai gali grąžinti automobilį po tūkstančio mylių (1600 kilometrų) arba septynių dienų.

„Tesla“ pranešė, kad kai kurios uždarytos parduotuvės „gerai matomose vietose“ bus vėl atidarytos, nors jose dirbs mažiau darbuotojų. Parduotuvėse bus mažiau automobilių tiems klientams, kurie su nauja mašina nori išvažiuoti iškart.

Bendrovė po „daugiausia iššūkių kėlusių“ metų savo istorijoje stengėsi sumažinti kainas. Sausį ji pranešė, kad bus atleista 7 procentai iš 45 tūkstančių darbuotojų, o tai reiškia, kad darbo neteks 3 tūkstančiai žmonių.

Tuo metu E. Muskas teigė, kad bendrovės automobiliai vis dar „per brangūs daugumai žmonių“.

Verslininko pasisakymai socialiniame tinkle „Twitter“ sukėlė prieštaravimus, tad praėjusį mėnesį Vertybinių popierių ir biržos komisija paprašė teismų apkaltinti jį už teismo įžeidimą dėl susitarimo, kuriuo siekiama apriboti jo komentarus socialinėje žiniasklaidoje, pažeidimo.

E. Muskas „Twitter“ parašė, kad Vertybinių popierių ir biržos komisijos priežiūros sistema „žlugusi“. Viskas prasidėjo nuo jo žinučių šiame socialiniame tinkle apie jo kompanijos finansinius rezultatus ir pernai rugpjūtį įkeltas žinutes, kad jis užsitikrino finansavimą kompanijos akcijoms išpirkti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)