Prieš kalbant apie šią naujovę, reikia paminėti, kam ji skirta. Daugelis naujų automobilių dabar turi beraktes užvedimo sistemas. Jų niekas neprašė ir jų niekam nereikėjo, bet dėl to patogumo trupinio labai džiaugiasi vagys.

Pasinaudoję labai pigiais siųstuvais, jie gali nukopijuoti automobilio raktelių signalą ir taip be jų atrakinti automobilį, jį užvesti ir išvažiuoti. Jei automobilis ir susipranta, kad raktelių jame nėra, jau būna per vėlu – pavogta mašina jau slepiama kokiame nors dengtame trale.

Šios problemos sprendimo būdų ieškota seniai. Vienas iš variantų yra rakteliuose įrengti mygtukus, kurie leistų juos išjungti. Taip ir baterijos ilgiau gyventų, ir automobilių niekas nevogtų.

Vietoj to policijos pareigūnai savo raktelius pataria laikyti toliau nuo namų durų ir langų arba, dar geriau, kokiame nors seife. Aišku, yra ir geresnis sprendimas – automobiliuose būtų galima montuoti kokias nors užvedimo spyneles, kurios galėtų būti aktyvuojamos tik fiziškai pasukus raktelį.

Tokia naujovė, aišku, neapsaugotų nuo vagysčių, tačiau automobilį pavogti būtų nelyginamai sunkiau – tektų įsilaužti ir per dureles, ir kažkaip įveikti minėtą spynelę.

Na ir čia prieiname „Tesla“ sprendimą. Savininkai galės nustatyti PIN kodą savo automobiliui. Net turint raktelius salone, automobilis nesutiks važiuoti, kol ekrane nebus įvestas kodas.

Taigi, vagims teks įveikti dar vieną užkardą, kuri dar labiau atbaidys ir nuo taip retai vagiamų „Tesla“ automobilių.

Šis atnaujinimas, beje, „Tesla“ automobilius pasiekė oru. Jų nereikėjo pristatyti į autorizuotus servisus ar apskritai ką nors daryti su jų operacinėmis sistemomis – tiesiog vieną dieną vairuotojai sužinojo, kad nuo šiol turi tokią galimybę.

Tokių atnaujinimų sėkmė vilioja ir didžiąsias korporacijas, tokias kaip „Volkswagen“ – nuotolinius atnaujinimus ateityje gaus ir šios grupės automobiliai.