Pirma, „Toyota“ suteiks nemokamas licencijas, leidžiančias naudotis beveik 24 000 jai priklausančių įvairių automobilių elektrifikavimo technologijų patentų (įskaitant dar nepatvirtintus patentus). Antra, „Toyota“ teiks mokamą techninę pagalbą kitiems elektrifikuotus automobilius kuriantiems ir pardavinėjantiems gamintojams, kurie savo galios agregatuose naudos „Toyota“ variklius, akumuliatorius, galios valdymo blokus (PCU), elektroninius valdymo blokus (ECU) ir kitas automobilių elektrifikavimo sistemos technologijas.

Siūlydama nemokamas patentų licencijas ir techninę pagalbą naudojant „Toyota“ automobilių elektrifikavimo sistemas, bendrovė siekia skatinti tolesnę elektrifikuotų transporto priemonių plėtrą ir kartu padėti vyriausybėms, automobilių gamintojams ir plačiajai visuomenei įgyvendinti su klimato kaita susijusius tikslus.

„Atsižvelgdami į gausybę užklausų, gaunamų iš įmonių, kurios pripažįsta hibridinių ir kitų elektrifikuotų transporto priemonių populiarinimo būtinybę, mes manome, jog dabar yra pats metas pradėti bendradarbiavimą, – teigė „Toyota Motor Corporation“ valdybos narys ir vykdomasis viceprezidentas Shigeki Terashi. – Jei per artimiausius 10 metų elektrifikuotų automobilių skaičius sparčiai išaugs, jie taps standartu. Mes tikimės, jog galėsime atlikti svarbų vaidmenį šiame procese.“

Nemokami patentai apima pažangias technologijas, naudojamas elektrifikuotuose automobiliuose, ypač hibridiniuose elektromobiliuose (HEV), kurios padėjo „Toyota“ padidinti našumą, sumažinti matmenis ir išlaidas. Kalbant konkrečiau, įtraukti dalių ir sistemų, tokių kaip elektriniai varikliai, galios valdymo blokai (PCU) ir sistemų valdymo įranga, patentai. Tai pagrindinės technologijos, kurios gali būti naudojamos kuriant įvairių tipų elektrifikuotas transporto priemones, tarp jų hibridinius elektromobilius (HEV), iš tinklo įkraunamus hibridinius elektromobilius (PHEV) ir kuro elementais varomus elektromobilius (FCEV).

Iš viso „Toyota“ siūlo apie 23 740 patentų, gautų per daugiau nei 20 metų kuriant elektrifikuotų automobilių technologijas. Lincencijų naudojimo laikotarpis prasidės iš karto ir truks iki 2030 m. pabaigos. Norint sudaryti sutartis dėl patentų naudojimo, reikia susisiekti su „Toyota“ ir suderinti licencijavimo sąlygas.

Nuo 2015 m. sausio mėn. „Toyota“ jau pasiūlė 5680 patentų, susijusių su degalų elementais varomais automobiliais (FCEV). Dabar „Toyota“ papildomai įtraukė apie 2590 elektrinių variklių patentų, 2020 galios valdymo blokų (PCU) patentų, 7550 sistemų valdymo įrangos patentų, 1320 variklio galios perdavimo blokų patentų, 2200 krovimo įrenginių patentų ir 2380 degalų elementų patentų (bendras degalų elementų technologijų patentų skaičius padidėjo iki 8060).

„Toyota“ siūloma mokama pagalba apims trumpus automobilių elektrifikavimo sistemų aprašus, nurodymus dėl valdymo ir išsamius paaiškinimus dėl automobilių, kuriuose bus naudojamos bendrovės sistemos, nustatymų. Pavyzdžiui, „Toyota“ padės kitiems automobilių gamintojams užtikrinti aukštą produktų našumo lygį, susijusį su jų kuriamų automobilių degalų ekonomija, galia ir tyliu veikimu. Paslaugos bus teikiamos sudarant sutartis. Suinteresuotosioms šalims bus pateikta daugiau informacijos.

Siūlydama nemokamus patentus ir techninę pagalbą elektrifikuojant automobilius, „Toyota“ siekia skatinti elektrifikuotų automobilių gamybą ir jų pristatymą viso pasaulio rinkose. Jau ilgą laiką bendrovė tai laiko prioritetinės svarbos klausimu: ji tvirtai įsitikinusi, jog aplinką tausojančios transporto priemonės padės kovoti su klimato kaita mažinant išskiriamo anglies dvideginio kiekį tik tada, kai jos bus plačiai naudojamos.

2015 m. „Toyota“ išsikėlė tikslą sumažinti savo išmetamų teršalų kiekį ir parengė programą „Toyota Environmental Challenge 2050“, kurioje numatyti ilgalaikiai tvarios veiklos tikslai bendrovės gaminamų automobilių ir jos gamyklų išskiriamo CO2 kiekiui sumažinti. 2017 m. „Toyota“ paskelbė pardavimų planą, numatantį spartų elektrifikuotų automobilių skaičiaus padidėjimą iki 2030 m.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)