„Esu įsitikinęs, kad daugelis nekantrauja norėdami pamatyti patį mažiausią iš automobilių trejeto, tačiau sakydami „mažiausias“ jie turi omenį „lengviausiai įperkamas“. Deja, tikrovėje pagaminti kompaktišką sportinį automobilį yra ganėtinai sudėtinga“, – sakė T. Tada portalui „Evo“.
„Dabartinėje rinkoje siūloma daugybė panaudotų GT86 modelių, kurie tikrai kompaktiški, o konkuruoti su tais panaudotais modeliais pasiūlant dar mažesnę versiją anaiptol nėra paprasta“, – sakė inžinierius.
Kaip rašoma svetainėje „The Drive“, T. Tada tvirtinimai reiškia tik viena: pagaminti už GT86 mažesnį ir pigesnį sportinį automobilį bendrovei „Toyota“ gali būti nemenkas iššūkis. Ką jau kalbėti apie tai, kad tas automobilis turėtų konkuruoti su panaudotais modeliais.
Visgi nepalankus sąnaudų ir gabaritų santykio vertinimas neleidžia daryti jokių pagrįstų išvadų apie tai, koks iš tisų galėtų būti naujas „Toyota“ sportinis automobilis. Dvejonės dėl transporto priemonės kainos leidžia prognozuoti MR2 sugrįžimą, tačiau T. Tada skeptiškas požiūris į mažesnio modelio pristatymo perspektyvas duoda pagrindo manyti, kad bus bandoma pakartoti „Celica“ sėkmę.
MR2 niekada nežibėjo pardavimo rezultatais. Šiuos modelius buvo stengiamasi parduoti tik konkurencingose sportinių automobilių rinkose, o nepakankamas jų praktiškumas ir kiek aukštesnė nei rinkos kaina neišvengiamai atbaidė pirkėjus. O štai „Celica“ pardavimas – priešingai – tik džiugino. Tačiau ilgainiui šie modeliai, galima sakyti, paliko sportinių automobilių segmentą.
Mąstant apie geriausius laikus atgyvenusį „Celica“ ir niekada populiarumu neišsiskyrusį MR2 (du modelius, kuriuos „Toyota“ inžinieriai norėtų sugrąžinti), bendrovei teks priimti gana nelengvą sprendimą ir atsakyti į klausimą, ar stengtis atgaivinti klasiką, ar imti kurti kažką naujo.