Masayuki Kai, „Toyota Gazoo Racing“ padalinio inžinierius, dirbęs su „Supros“ projektu, išdavė, kad Japonijos automobilių gamybos milžinė turi daugiau įdomių planų. DELFI buvo patvirtinta, kad įmonė tikrina galimybes išleisti daugiau sportinių automobilių. Kaip skelbia „Road & Track“, kalba eina apie „Celica“ ir MR2 modelius.

„Norėtume vėl „Celica“ modelio, norėtume sugrąžinti MR2. „Supra“ buvo svarbiausia, jos poreikis rinkoje buvo didžiausias. Dabar, kai „Supra“ jau paruošta gamybai, kas pasirodys kitas, priklausys nuo rinkos poreikio“, – kalbėjo M. Kai.

Drauge jis užsiminė apie tai, kad sportinio automobilio gamyba be bendradarbiavimo su kitomis įmonėmis tiesiog neįmanoma, mat, viena vertus, vienam gamintojui investuoti į visą įrangą įvertinus nedidelį sportinio automobilio poreikį per brangu, antra vertus, daugelio komponentų, esančių sportiniame modelyje, panaudoti kitiems neįmanoma.

„Pavyzdžiui, važiuoklės komponentų, kuriuos turime „Suproje“, mes negalime panaudoti tokiuose modeliuose, kaip „Camry“ ar „Corolla“, – aiškino M. Kai.

„Toyota“ naująją „Suprą“ gyvenimui prikėlė bendradarbiaudama su BMW, kuriems reikėjo atnaujinti Z4 rodsterį. Tas pats buvo gaminant GT86 modelį, kai „Toyota“ sukirto rankomis su „Subaru“. Anot M. Kai, be galimybės pasidalyti investicijas, skirtas „Supros“ platformai, ši legenda į kelius niekaip negalėtų grįžti.

Tad norint grąžinti į kelius „Celica“ ar MR2, procesai būtų dar sudėtingesni, mat „Toyota“ jau dešimtmetį pati negamina sportinių automobilių. Anot M. Kai, šitoje vietoje „Toyota“ turėtų daug ko pasimokyti iš „Mazda“ gamintojų, kurie savo MX-5 rodsterį tobulina kone 30 metų.

„Manau, kad daug ko turime pasimokyti iš jų, nes jie savo MX-5 modelį gamina 30 metų ir nuolat jį tobulina. Jeigu to nedarai, taip kaip „Toyota“ pasielgė su „Supra“, yra labai sudėtinga grįžti prie tokio modelio“, – įsitikinęs M. Kai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją