Tokius rezultatus lėmė stipresni pardavimai Jungtinėse Valstijose ir silpnesnė jena.

Pasak bendrovės, grynasis pelnas per metus padidėjo nuo 1,8231 trln. jenų iki 2,1733 trilijono Japonijos jenų (18,1 mlrd. dolerių).

Daugelis Japonijos įmonių, ypač tų, kurios priklauso nuo eksporto, pavyzdžiui, „Toyota“, pasinaudojo jenos silpnumu, padedančiu nusmukdyti užsienyje parduodamų Japonijos prekių kainą. „Toyota“ prognozuoja, kad per metus, pasibaigsiančius iki 2016 m. kovą, ji uždirbs 2,25 trln. jenų grynojo pelno, tikėdamasi tolesnio palaikymo JAV rinkoje.

„Toyota“ veiklos pelnas per dvylika mėnesių iki 2015 m. kovo, taip pat padidėjo – 458,4 mlrd. jenų iki 2,7505 trln. jenų.

„Veiklos pelno rodikliai pagerėjo... tam įtakos turėjo tokie teigiami veiksniai kaip palankus užsienio valiutos kursas ir pastangos sumažinti išlaidas“, – sakė įmonės prezidentas Akio Toyoda.

„Toyota“ gaminamų automobilių pardavimai sumažėjo Japonijoje, padidinus čia pardavimų mokestį. Tačiau Šiaurės Amerikos rinkoje jie padidėjo 185 775 automobiliais iki 2 715 173 automobilių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)