Ant GA-K platformos sukurtas „Highlander“ turi visus „Toyota“ SUV atributus: komfortą, saugumą ir vairavimo malonumą, suderinamą su mažomis jau ketvirtos kartos hibridinės pavaros sąnaudomis, išmania visų varančių ratų sistema, erdve bei 2 tonų tempimo pajėgumu.
Premium stilius
Hibridinis visų varančių ratų pavarą turinčio „Highlander“ kėbulas yra 4,95 m ilgio, jo siluetą pabrėžia ryškūs 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Siūloma puiki interjero praktiškumo, patikimumo ir erdvės kombinacija, kurios tik galima tikėtis iš septynviečio SUV. 180 mm intervalu pirmyn ir atgal stumdoma antra sėdynių eilė užtikrina erdvę trečiajai, kurioje patogiai įsitaisyti gali ir suaugę žmonės.
Mygtuko paspaudimu ar kojos judesiu po galiniu buferiu atidarius bagažinės dangtį automobilyje atsiveria 658 litrų erdvė su papildoma ertme po dvigubu dugnu. Nulenkus antrą bei trečią sėdynių eiles vieta bagažui padidėja iki 1 909 l.
Klientai gali rinktis juodos arba grafito interjero spalvų schemas. Čia taip pat daug įvairių dėtuvių, USB jungčių pirmos ir antros sėdynių eilių keleiviams, o papildomos įrangos komplektuose yra 12,3 colio įstrižainės informacinės sistemos ekranas su navigacine sistema, projekcinis ekranas, „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“, bevielis telefono įkrovimas, ventiliuojamos sėdynės bei ekranas vietoje galinio vaizdo veidrodėlio, kuriame rodomas automobilio gale įmontuotos kameros užfiksuotas vaizdas.
Dinamiška hibridinė pavara
„Highlander“ montuojama ketvirtos kartos hibridinė sistema, kurioje yra 2,5 litro Atkinsono ciklo benzininis variklis bei du elektros varikliai, sumontuoti priekyje ir gale. Galinis užtikrina išmanią visų varančių ratų sistemą, galinga hibridinės sistemos baterija sumontuota po antros eilės sėdynėmis.
Bendra sistemos galia siekia 244 AG, erdvus SUV turi geriausią visame segmente galios ir CO2 emisijų balansą. Vidutiniškai jis naudoja vos 6,6 l/100 km benzino, į aplinką išmeta 146 g/km CO2 emisijų (WLTP ciklu). Pakoregavus skaičius į NEDC, vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 5,2 l/100 km, o CO2 emisijų – 117 g/km. Šie duomenys dar nėra homologuoti.
Vairavimo režimų jungiklis leidžia pasirinkti iš „Eco“, „Normal“, „Sport“ ir „Trail“, jie gali būti naudojami kartu su atskirai įjungiamu važiavimo vien elektra režimu EV.
Akustinis priekinis stiklas ir papildoma garso prietaisų skydelio, lubų, grindų, ratų arkų bei bagažinės izoliacija užtikrina tylą „Highlander“ salone bei komfortą važiuojant visiškai hibridine pavara.
Naujausios saugumo sistemos
Hibridiniame „Highlander“ montuojamas naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ aktyvių saugumo sistemų rinkinys, atpažįstantis įvairias eismo situacijas ir leidžiantis išvengti avarijų ar sumažinti jų padarinius.
„Highlander“ saugumo pakete yra avarijų prevencijos sistema „Pre-Collision System“ (PCS) su pėsčiųjų atpažinimo sistema dieną bei naktį, dviračių atpažinimu dieną bei galimybe koreguoti vairo padėtį, siekiant išvengti eismo įvykio. Taip pat – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo kontrolė („Full Range Adaptive Cruise Control“, ACC), kelio ženklų atpažinimas „Road Sign Assist“ (RSA), eismo juostos sekimo sistema „Lane Tracing Assist“ (LTA), įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos „Lane Departure Alert“ (LDA), automatiškai persijungiančios tolimosios ir artimosios šviesos „Automatic High Beam“ (AHB).
Europos rinkose hibridinis „Toyota Highlander“ debiutuos 2021 m. pradžioje.