Naujasis GR 86 paveldėjo svarbiausias smagų vairavimą garantuojančias charakteristikas, kuriomis pasižymėjo originalusis GT86 modelis, debiutavęs 2012-aisiais. Visame pasaulyje buvo parduota 200 tūkst. „Toyota GT86“ modelių. Manoma, kad naujasis GR 86 modelis bus lengviausias segmento keturvietis kupė ir visa tai dėl gausybės modelio svorį sumažinusių technologijų ir sprendimų, tokių kaip aliuminio stogas arba kėbulo dalys.

Po kapotu – nedidelio svorio opozicinis keturių cilindrų variklis, kurio darbinis tūris padidintas iki 2,4 litrų. Tad galios atžvilgiu GR 86 pažengė toliau nei modelio pirmtakas.

GR 86 išorės matmenys yra kone identiški GT86: tai leido naujam modeliui išlaikyti žemą svorio centrą, kad būtų užtikrintas automobilio tikslumas ir aukšto lygio valdymo savybės. Lyginant su GT86, 50 proc. išaugo ir kėbulo standumas, tad naujasis modelis pradžiugins dar geresnėmis valdymo ir vairavimo galimybėmis.

Automobilio aerodinaminiai elementai, tokie kaip priekyje esantys ortakiai, slenksčių apdailos ir kitkas buvo sukurti remiantis modelio dalyvavimo automobilių sporte patirtimi. Šie elementai GR 86 leido pasiekti geriausių klasėje valdymo ir stabilumo rezultatų.

„Toyota“ skelbia, kad naujasis GR 86 modelis bus Europoje, o daugiau detalių žadama atskleisti vėliau šiemet.

Preliminarūs automobilio duomenys

  • Ilgis (mm): 4265
  • Plotis (mm): 1775
  • Aukštis (mm): 1310
  • Ratų bazė (mm): 1270
  • Variklis: Opozicinis, 4 cilindrų, 2,4 l darbinio tūrio
  • Komponuotė: variklis priekinis, užpakaliniai ratai varantieji
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)