Charakteringas krosoverio išorės dizainas „GR Sport“ versijoje papildytas originaliomis detalėmis. Automobilis gavo naujus lengvojo lydinio ratlankius, blizgančios juodos spalvos apdailą ir išskirtinius dviejų spalvų derinius.

2015 metais debiutavęs dinamiškas krosoveris apjungė drąsų dizainą su sportiškomis valdymo savybėmis ir tuo pat metu buvo ekologiškiausias savo segmento modelis. Vos pasirodęs „Toyota C-HR“ kaip reikiant supurtė vidutinio dydžio SUV modelių rinką. Automobilį ypatingai pamėgo pirkėjai Baltijos šalyse, o Lietuvoje jo užimama segmento dalis 2020 metais siekė 30 proc.

C-HR suteikia unikalią galimybę rinktis vieną iš dviejų hibridinių jėgainių su benzininiais varikliais – 1,8 litro, 122 AG pajėgumo arba 2 litrų, 184 AG pajėgumo.

Išorės dizainas

Specialiai „GR Sport“ versijai paruoštas priekinės dalies dizainas išsiskiria juodos spalvos prekės ženklo fonu ir priekinių žibintų įrėminimu. Centrinė priekinio buferio juosta ir priešrūkinių žibintų apdaila dabar yra blizgančios juodos spalvos, radiatoriaus grotelės papuoštos tamsiu chromu, o apačioje – agresyvesnio stiliaus priekinis aptakas.

Blizgančios juodos spalvos durų apačios apdailos kuriamą įvaizdį sustiprina specialiai šiam modeliui skirti 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Gale įrengtas juodo fono ženkliukas, blizgančios juodos spalvos atšvaitų įrėminimas, nauji buferio apačios papuošimai ir „GR Sport“ logotipas.

„GR Sport“ versijai siūlomi devyni išskirtiniai kėbulo dažymo dviem spalvomis deriniai. Tarp jų yra ir tik šiam modeliui skirta unikali naujos pilkos pagrindinės spalvos ir juodo stogo kompozicija.

Interjero apdaila

„GR Sport“ salonas papuoštas nauja sidabrine spalva ir GR modelių įkvėptais raudonomis bei pilkomis siūlėmis siuvinėtais „Alcantara“ apmušalais.

Tarp kitų unikalių stiliaus elementų yra perforuota oda aptrauktas vairas, siuvinėtais raudonais akcentais, kurie pastebimi ir ant pavarų perjungimo svirties. Modelis taip pat gavo išskirtines slenksčių apdailos plokšteles, „GR Sport“ logotipus ir užvedant automobilį prietaisų skydelio ekrane pasirodančią GR animaciją.

„GR Sport“ komforto įrangos sąraše yra išmanioji durų atidarymo ir užvedimo sistema, elektra valdoma vairuotojo sėdynė, automatiškai užlenkiami veidrodėliai, šildomas vairas, parkavimo davikliai su automatiniu stabdymu prieš kliūtį ir aklosios zonos stebėjimo sistema.

Į „GR Sport“ komplektaciją taip pat įtraukti „Bi-LED“ priekiniai žibintai ir adaptyvioji apšvietimo sistema, kuri pakreipdama šviesos srautą važiavimo kryptimi užtikrina geresnį matomumą ir pagerina saugumą.

Papildomos įrangos sąraše yra išskirtinio skambesio JBL garso sistema.

Važiavimo dinamika

Specialiai šiam modeliui skirtos padangos, sureguliuota pakaba ir vairo mechanizmas buvo patobulinti siekiant pastebimai pagerinti „GR Sport“ valdymo dinamiškumą tuo pat metu išlaikant likusios C-HR modelio gamos važiavimo komfortą.

Naujos aukščiausios kokybės 19 colių „Continental Premium Contact 6“ (225/45) padangos padidino priekinės ašies sukibimą ir standumą įveikiant posūkius. Tai sumažino kėbulo svyravimus ir automobilio valdymo savybės esant toms pačioms apkrovoms tapo geresnės. Naujos padangos yra lengvesnės už iki šiol naudotas 18 colių, tačiau pasižymi tokiu pat pasipriešinimu riedėjimui ir užtikrina panašias CO2 emisijas.

„C-HR GR Sport“ modeliai komplektuojami su 1,8 l arba 2 l benzininius variklius turinčiomis hibridinėmis jėgainėmis. Vidutinės 1,8 l versijos degalų sąnaudos ir CO2 emisijos sudaro atitinkamai 4,9 l/100 km ir 112 g/km. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. su galingesniu 2 l varikliu trunka 8,2 sekundės.

Patobulintos saugumo sistemos

2021 metų C-HR gamos modeliai aprūpinti naujausia „Toyota Safety Sence“ įranga, kurią sudaro aktyviojo saugumo technologijos, leidžiančios įvairiomis sąlygomis išvengti susidūrimų arba sumažinti jų pasekmės.

Naujomis funkcijomis papildyta ir susidūrimų numatymo įranga „Pre-Collision System“ (PCS). Tarp jų yra su pėsčiųjų stebėjimu ir važiavimu per sankryžas susieta vairavimo avarinėse situacijose pagalba (ESA).

Jei sukdamas į kairę arba dešinę vairuotojas nepraleidžia priešingos kryptiems eismo juosta atvažiuojančios transporto priemonės, sistema parodo įspėjimą ir aktyvuoja stabdžius. Ši įranga taip pat fiksuoja ir per kelią posūkio kryptimi einančius pėsčiuosius.

2021 metų C-HR taip pat turi ir eismo juostos stebėjimo sistemą (LTA), kuri padeda išlaikyti automobilį užimamoms eismo juostos centre. Užfiksavusi galimą išvažiavimą iš eismo juostos įranga pagelbėja vairuotojui pasukdama vairą.

Saugumą ir komfortą taip pat užtikrina adaptyvioji greičio palaikymo sistema, kuri nuo šiol veikia kartu su kelio ženklų atpažinimu, taip virsdama naujos kartos išmaniąja įranga. Tokia pažangi technologija leidžia lengvai pakoreguoti greitį pagal greičio ribojimo ženklus.

Standartinės įrangos „C-HR GR Sport“ su 1,8 l hibridine jėgaine kaina prasideda nuo 32250 eurų. Krosoveriui šiuo metu suteikiama nuolaida, todėl bazinės komplektacijos automobilio kaina oficialiose atstovybėse visoje Lietuvoje yra 28700 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)