Iš viso japonams teks susigrąžinti apie 1,03 mln. hibridinių automobilių. Kaip teigia gamintoja, bėda, dėl kurios susigrąžinami automobiliai, susijusi su hibridinę jėgainę kontroliuojančiu mazgu. Čia esančių laidų izoliacija gali nusidėvėti ir dėl to gali kilti trumpasis jungimas. Dėl pastarojo įmanoma, kad automobilis užsidegs, praneša „The Wall Street Journal“.
Iš visų susigrąžinamų automobilių, dauguma yra Japonijoje – maždaug pusė milijono. 219 tūkst. defektą turinčių automobilių yra Europoje, dar 192 tūkst. – JAV. Teigiama, kad susigrąžinami automobiliai buvo pagaminti tarp 2015 m. birželio ir 2018 m. gegužės.
Pabrėžiama, kad Europoje remontuoti teks šių metų laidos „Prius“ ir CH-R modelius. JAV rinkoje problemą turi tik „Prius“ modeliai, mat CH-R čia nėra parduodami.
Kaip atskleidžia „Toyotos“ atstovai, problema buvo pastebėta po atvejo Japonijoje, kai po trumpojo jungimo ėmė rūkti automobilis. Visgi nepasaint automobilių užsidegimo tikimybės, nebuvo jokių pranešimų apie automobilių gaisrus ar žmonių sužalojimus.
Ši automobilių remonto akcija yra didžiausia nuo to laiko, kai 2016 m. „Toyota“ turėjo susigrąžinti 2,9 mln. automobilių visame pasaulyje, kai paaiškėjo, kad juose yra nesaugios „Takata“ oro pagalvės, galinčios išsiskleisti be jokios priežasties.