Bendrovės įdiegtas sprendimas „Compensa E-xpert“ leidžia transporto priemonės žalą įvertinti išvengiant kliento ir draudimo bendrovės specialisto susitikimo. Klientui užregistravus įvykį internetu ar telefonu, suderinamas laikas vaizdo apžiūrai. Žalą administruojantis draudimo ekspertas klientui atsiunčia SMS žinutę su nuoroda į specialią interneto svetainę, suteikiančią bekontaktei apžiūrai reikalingą vaizdo ryšį. Suteikus svetainei laikiną prieigą prie mobiliojo telefono mikrofono ir vaizdo kameros, specialistas nuotoliniu būdu gali nufotografuoti automobilio apgadinimus ir reikiamus dokumentus, pasikalbėti su klientu ir atsakyti į klausimus, susijusius su žalos administravimu.

„Šis sprendimas suteikia klientui galimybę išvengti kontakto su draudimo bendrovės specialistu ir užtikrina operatyvų žalos administravimo procesą. Automobilio apžiūra vidutiniškai užtrunka apie 15 minučių. Jos metu specialistas suveda duomenis į sistemą, o draudimo išmoka gali būti apskaičiuojama dar per apžiūrą arba iš karto po jos. Tais atvejais, kai žala yra palyginti nedidelė, o klientas iškart pateikė visus reikalingus dokumentus ir nereikia laukti atsakymų iš kitų institucijų, administravimo procesas gali sutrumpėti net ir iki vienos dienos“, – sako Mindaugas Balinskas, „Compensa Vienna Insurance Group“ Žalų departamento vadovas.

Norint pasinaudoti šiuo sprendimu, kliento telefone turi veikti „Android“ ar „iOS“ operacinė sistema, jokios papildomos programėlės atsisiųsti nereikia. Padarytoms nuotraukoms automatiškai suteikiama datos ir koordinačių žyma, o jų kokybė yra atspari interneto ryšio stiprumo pasikeitimams kliento mobiliajame įrenginyje.

M. Balinsko teigimu, pasitelkti vaizdo apžiūras transporto priemonių žaloms įvertinti bendrovė nusprendė atsižvelgusi į pirmąsias patirtis ir atsiliepimus, užfiksuotus nuo balandžio būtent taip vertinant klientų būsto ir jame esančio turto žalas. Vaizdo apžiūroje dalyvaujantis ekspertas užtikrina, kad sugadinimai bus užfiksuoti tinkamai – klientui nereikia pačiam fotografuoti sugadinimų, pakartoti nepavykusių nuotraukų ir siųsti jų draudimo bendrovei.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją