Kaip prototipas šis automobilis buvo parodytas prieš dvejus metus Frankfurte kaip „Niro“ konceptinis modelis. Kol kas neaišku, ar naujasis modelis išlaikys „Niro“ pavadinimą, tačiau stilistiškai jis bus labai panašus į naujos kartos „Sportage“, kurio prekyba prasidės iš karto po Naujųjų metų.
Greičiausiai automobilis bus gaminamas ant naujos „Kia-Hyundai“ hibridinės platformos. Ant jos bus gaminama dauguma naujų mažųjų koncerno modelių.
„Renault“ Europos keliuose jau bando savo naujos kartos „Koleos“ visureigį. Po stilingu kėbulu slepiasi seniai pažįstama technika, kurią jau daug metų eksploatuoja „Nissan“. Techniškai naujasis „Renault Koleos“ bus labai panašus į „Nissan X-Trail“.
Naujos kartos „Koleos“ bus ilgesnis, negu dabartinis. Greičiausiai jis bus siūlomas ir su septyniomis sėdimomis vietomis.
Kol kas neaišku, ar „Koleos“ išlaikys savo pavadinimą ir su naująja karta, nes dabartinis modelis neturi geros reputacijos.
Tuo metu „Land Rover“ jau beveik pasirengė serijinei „Range Rover Evoque“ kabrioleto gamybai. Jau lapkričio mėnesį Los Andželo parodoje įvyks šio automobilio debiutas.
Greičiausiai britai nekartos „Nissan“ klaidos, kai buvo išleistas „Murano“ kabrioletas. Jis buvo visiškai nepopuliarus, todėl gamyba buvo nutraukta vos po poros metų.
„Evoque“ kabrioletas publikai bus pateiktas, kaip išskirtinis modelis. Greičiausiai jis bus parduodamas labai limituotu tiražu. Kabrioleto prekyba prasidės kitą pavasarį, ir automobilis bus pardavinėjamas visame pasaulyje.
Britų kompanijos išplatintame pranešime teigiama, kad automobilis bus skirtas tiems, kurie mėgsta prabangų gyvenimą, tad galima tikėtis, kad „Evoque“ kabrioleto kaina bus gerokai didesnės, nei paprasto modelio, kuris yra perkamiausias „Land Rover-Jaguar“ automobilis.
„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.