Anot „Bloomberg“ šaltinio, naujoji kompanija pradės nuo trumpų, nemokamų kelionių nedideliais atstumais, kaip antai, universitetų miesteliuose ar biurų parkuose.
Pirmosios vietos gali būti netoli San Fransisko Kalifornijoje ar Ostino Teksase, nes „Google“ ten jau išbando savo autonominius automobilius. Šaltinis nenurodė, kada bus pradėtos teikti tokios paslaugos.
Vienas iš „Google“ įkūrėjų Sergejus Brinas rugsėjį pasakojo apie autonominių automobilių strategiją ir išsakė siekį partneriaujant su OEM gaminti savarankiškas transporto priemones. Pagal jo viziją, pirmiausia paslaugos būtų teikiamos nemokamai, vėliau – pardavinėjamos klientams.
Anksčiau sklandė gandai, kad „Google“ galbūt jau turi bandomąją programinės įrangos versiją, su kuria naudotojai iš mobiliojo telefono gali išsikviesti autonominį taksi. Turint tai omenyje, nesunku įsivaizduoti, kad kompanijos autonominiai automobiliai paimtų studentus iš bendrabučių ir nuvežtų į universitetą.
Technologijų milžinė davė ženklą, jog skiria padidintą dėmesį autonominiams automobiliams, kai rugsėjį pasamdė buvusį „Hyundai Motor“ padalinio Amerikoje bosą Johną Krafciką autonominių automobilių divizijos prezidentu. Gruodį „Google“ pasamdė Robertą Rose‘ą, kuris prižiūrėjo „Tesla“ autonominių automobilių programą.