Vairuotojų teigimu, jie jau sumokėjo mokesčius įsigydami automobilį, automobilis nėra išskirtinė prabangos prekė, tam tikrai daliai gyventojų tai būtina ar netgi vienintelė susisiekimo priemonė, taigi neturėtų būti papildomai apmokestinta.
Papildomai rinkliavai nepritariama dar ir dėl šiuo metu taikomų akcizų degalams ar kitų mokesčių, pavyzdžiui, dėl mokamo civilinės atsakomybės draudimo, techninės apžiūros įkainių ir pan.
Autogidas.lt respondentų nuomone, vairuotojų sąskaita nederėtų gerinti kitų sričių. Kai kurie gyventojai transporto priemones įsigyja iš skolintų lėšų, tad paprasčiausiai neturėtų galimybės dar mokėti papildomą mokestį.
Vis dėlto dalis tyrime dalyvavusiųjų teigia, kad mokesčiui pritartų, jei jo įvedimo planai būtų kitokie. Pasak respondentų, jei surinktos lėšos būtų skiriamos keliams tvarkyti, aplinkosaugai, lengvatoms perkant mažiau gamtą teršiančias transporto priemones, tuomet logiškai apskaičiuotas automobilių mokestis būtų priimtinas.
Vairuotojus piktina pasirinktas neteisingas mokesčio skaičiavimas. Jie mano, jog mokestis turėtų būti apskaičiuojamas pagal išvestinį dydį, vertinant keletą kriterijų (pavyzdžiui, pagaminimo metus, variklio tūrį, taršą, automobilio vertę ir kt.), o ne tik pagal variklio darbinį tūrį, atskleidė transporto portalo Autogidas.lt atlikto tyrimo rezultatai. Jei būtų sugalvota logiška mokesčio skaičiavimo sistema ir pinigai skiriami infrastruktūros gerinimui, tuomet dalis vairuotojų neprieštarautų tokio mokesčio įvedimui.
Toks mokestis, pasak tyrime dalyvavusių asmenų, skatintų atsinaujinti autoparką, būtų perkami mažiau aplinką teršiantys automobiliai, galbūt sumažėtų beveik nenaudojamų transporto priemonių, įstatymas pagerintų automobilių statymo kiemuose problemą, bet, respondentų nuomone, nėra tinkamas biudžeto spragoms tvarkyti.