Bus siekiama mažinti automobilių svorį didinant aliuminio naudojimą bei pasiūlant modernių „Ingenium“ variklių šeimą. W.Ziebartas taip pat ketina plėtoti elektros motorų panaudojimą: anot jo, elektros motorai palaipsniui taps vis galingesni ir bus galima naudoti mažesnius vidaus degimo variklius. „Land Rover Range Rover“ bei „Range Rover Sport“ visureigiai jau dabar turi hibridinę versiją, kurioje 3,0 l dyzelinis agregatas veikia drauge su elektros jėgaine.
Iki 2021 m. „Jaguar Land Rover“ turi sumažinti savo CO2 emisijas iki 132 g/km. Dabar jos siekia 180 g/km, o 2007 m. sudarė 242 g/km, tad W. Ziebartas pabrėžia, kad dar reikia daug ką nuveikti. Specialistas mano, kad bent pusę reikalingo sumažėjimo pavyks pasiekti modernizavus variklių gamą. Naujasis vidutinio dydžio sedanas „Jaguar XE“ turi naujus keturių cilindrų benzininius bei dyzelinius variklius. Kol kas tikslios jų charakteristikos neskelbiamos, tačiau teigiama, kad bent vienos versijos emisijos neviršys 99 g/km.
Kadangi „Jaguar Land Rover“ pardavimai Europoje neviršija 300 tūkst. vnt. per metus, jam taikoma taršos mažinimo lengvata: CO2 emisijas 2007-2021 m. reikia sumažinti „tik“ 45 proc. Tuo tarpu kitiems gamintojams, kuriems lengvata netaikoma, tenka siekti gerokai ambicingesnio 95 g/km tikslo. Tiesa, prestižinėms markėms, tokioms kaip BMW, „Mercedes-Benz“ ar „Volvo“, taikomi kiek švelnesni reikalavimai, tačiau ir joms nustatytas dydis yra tik kiek didesnis už 100 g/km.
Belgijoje įsikūrusios Transporto ir aplinkos agentūros atstovas Gregas Archeris pastebi, kad reikalavimų neįvykdę gamintojai bus baudžiami piniginėmis baudomis, tad palyginti liberalus 132 g/km reikalavimas gamintojui yra labai palankus. Ši agentūra prognozuoja, kad dauguma gamintojų spės įvykdyti jiems numatytus taršos mažinimo planus, tik „Fiat“ ir BMW gali kiek atsilikti. Tiesa, pastarieji gamintojai nesutinka su tokia nuomone ir tvirtina spėsią sumažinti taršą iki reikalingo dydžio.