Kaip „Kas vyksta Kaune“ ankščiau sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus komunikacijos vadybininkas Evaldas Tamariūnas, tilto per Nerį statybos vyksta pagal patvirtintą darbų grafiką.
Jis pažymėjo, kad projekto įgyvendinimo metu vairuotojai gali naudotis abiem A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais. Transporto priemonių greitis Klaipėdos kryptimi tuo metu buvo ribojamas iki 70 km/val. – dėl to didelių eismo trikdžių, LAKD atstovo teigimu, vairuotojai neturėtų patirti.
Anksčiau LAKD praneša, jog baigtas magistralinio kelio A1 ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remontas ir tuo pačiu pirmasis Islandijos plento tvarkymo etapas. Darbai šiame etape vyko nuo Kleboniškio tilto iki Sargėnų sankryžos – ruožas yra išplatintas iki 10 eismo juostų, įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, atraminė siena, daugiau nei 1 km ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio pusėje.
„Islandijos plentas – vienas intensyviausių eismo ruožų lyginant su Latvija ir Estija, kuriame per parą eismo intensyvumas kartais siekia iki 75 tūkst. transporto priemonių. Suprantama, toks eismo intensyvumas reikalauja ypatingų sprendinių, kurie sudarytų patogias ir saugias sąlygas transporto srautų judėjimui“, – pranešime cituojamas LAKD vadovas Vitalijus Andrejevas.
Transportas, važiuojantis Vilnius–Klaipėda ir Klaipėda–Vilnius kryptimi, nuo šiol turės po tris eismo juostas ir po dvi papildomas įvažiavimams ir išvažiavimams į automagistralę: nusukimui į Vytėnų gyvenvietę, prekybos centrą ir kitomis kryptimis.
Transporto mazgo, esančio magistralinio kelio A1 ruože nuo 100,47 iki 101,79 km, remonto sutarties vertė – 17,475 mln. eurų su PVM, darbai pradėti praėjusių metų balandį. Tai viena iš milžiniško projekto – Islandijos plento sutvarkymo – dalių. LAKD skaičiuoja, kad projektas padidins eismo pralaidumą ir saugumą, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų per metus spūstyse čia prarandamo laiko.