Automobilio kaina buvo netyčia paskelbta Didžiojoje Britanijoje esančioje „Aston Martin“ atstovybės internetinėje svetainėje, bet netrukus buvo pašalinta. Tačiau to smalsuoliams užteko, kad pamatytų įspūdingą sumelę, kurios bus prašoma už po daugelio metų „Aston Martin“ gamoje debiutuojantį išskirtinį sedaną „Lagonda Taraf“.
Paaiškėjo, kad Anglijos Gaydono mieste rankomis surenkamo automobilio kaina bus nuo 696 000 svarų sterlingų (980 000 eurų)! Taigi šis automobilis kainuoja dvigubai daugiau nei didysis „Rolls-Royce Phantom“ su prailginta baze (kainuoja nuo 374 000 svarų sterlingų) ir net tris kartus daugiau nei „Bentley Mulsanne“ (nuo 230 000 svarų sterlingų).
Nors iš pradžių šiuo išskirtiniu 5,4 metro ilgio modeliu, kurių planuojama pagaminti tik 200 vienetų, buvo ketinama prekiauti tikrai Artimuosiuose Rytuose, vėliau kompanijos strategai pakeitė savo planus ir nuo šiol šį automobilį galima bus užsisakyti Didžiojoje Britanijoje, Pietų Afrikos Respublikoje, Pietų Korėjoje, Singapūre. Jis taip pat bus siūlomas ir kai kuriose žemyninės Europos šalyse su įprastoje, kairėje pusėje esančiu vairu.
Tad kuo ypatingas šis automobilis, kad už jį prašoma pakloti dvigubai daugiau nei už „Rolls-Royce“ ir trigubai – nei už „Bentley“? Pirmiausia tai, kad šio automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto.
Automobilyje sumontuotas V12 5,8 l/565 AG variklis, kuris automobiliui padeda pasiekti maksimalų 320 km/val. greitį ir iki pirmųjų 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 5 sekundes. Tačiau didžiausią šio automobilio vertę sudaro jo unikalumas – nepatvirtintais duomenimis pirkėjai iš Artimųjų Rytų jau užsisakė iki 40 šių išskirtinių automobilių.
Paskutiniuosius dešimtmečius „Aston Martin“ gamino tik kupė automobilius, todėl šis sedano modelis, taip pat kaip ir vėliau debiutuosiantis SUV modelis, turėtų praplėsti kompanijos asortimentą ir turtingiems pirkėjams padėti lengviau apsispręsti bei išleisti savo pinigus.
Ankstesnės kartos „Aston Martin Lagonda“ sedanas buvo gaminamas nuo 1976 metų iki 1990 metų (iš viso pagaminti 645 automobiliai), tokį automobilį savo kolekcijoje turėjo ir Lietuvos ralio legenda Stasys Brundza.