Nors to pakanka, kad juos įsimylėtum, esama tokių faktų apie šiuos automobilius, kurie paskatins juos mylėti dar karščiau ir kuriuos verta žinoti kiekvienam automanui.
Liepos 16-17 d. išbandyti „Ferrari 458 Italia“ ir „Lamborghini Gallardo“ automobilius lietuviams siūlysianti bendrovė „Gera dovana“ kviečia su legendomis susipažinti iš arčiau ir pristato 10 įdomių faktų, kurių galbūt dar nežinojote apie šiuos galiūnus.
1.Dauguma „Lamborghini“ automobilių modelių pavadinimų koridos garbei yra parenkami pagal kovinių bulių veisles, dėl to „Lamborghini“ pavadinimai yra ispanų, o ne italų kalba. Vienas tokių – „Gallardo“.
2.„Ferrari 458 Italia“ 2011 m. buvo pripažintas sportiškiausiu metų automobiliu.
3.Italijos policija „Lamborghini Gallardo“ naudoja donorų organų pervežimui. „Lamborghini“ padovanojo porą „Gallardo“ automobilių Italijos policijai.
4.„Lamborghini Gallardo“ gale esantis sparnas automatiškai keičia savo kampą priklausomai nuo greičio. Važiuojant greičiau nei 130 km/val. jis pasikelia į viršų ir sumažina oro pasipriešinimą, o sulėtėjus iki 80 km/val. sugrįžta į savo pradinę padėtį.
5.Žymusis „Ferrari“ logotipas, vaizduojantis žirgą, toli gražu nėra susijęs su greičiu ir galia. Šį simbolį naudojo grafas Francesco Baracca, Italijos karinių oro pajėgų asas. Adaptuodamas šį logotipą Enzo Ferrari nusprendė originalaus simbolio fono spalvą pakeisti į geltoną. Taip gimė dabartinis „Ferrari“ logotipas.
6.„Ferrari“ automobilių gamykla Antrojo pasaulinio karo metu buvo dukart subombarduota. Tuometinis Italijos režimas vertė „Ferrari“ gamyklą gaminti produkciją karo reikmėms, tad sąjungininkų pajėgos fabriką bombardavo 1944 m. lapkritį ir 1945 m. vasarį. Vis dėlto gamykla bombardavimus išgyveno ir veikia iki šiol.
7.„Lamborghini Gallardo“ patenka į brangiausių sportinių automobilių dešimtuką. Vieno tokio automobilio kaina siekia 233,5 tūkst. eurų.
8.„Ferrari“ automobilių gamyklą tikriausiai galima laikyti „žaliausia“ pasaulyje. Ne todėl, kad ji išskiria nedaug anglies dvideginio, o todėl, kad jos viduje yra... miškas.
9.„Lamborghini“ įkūrėjas pradėjo savo verslą, nes jam nepatiko jo „Ferrari“. Yra daug šios istorijos versijų, tačiau vyrauja tokia: Italijos traktorių gamyklos magnatas Ferruccio Lamborghini buvo nepatenkintas tuo, kaip persijungia pavaros „Ferrari“ automobilyje, kurį buvo neseniai nusipirkęs. Kai jis apie tai pasakė savo draugui Enzo Ferrari, pastarasis kaltinimus atmetė. Tuomet F. Lamborghini nusprendė, kad gali geriau, ir pradėjo savo vardo automobilių gamybą.
10.Frankas Sinatra yra kartą pasakęs: „Perki „Ferrari“ tuomet, kai nori kažkuo būti. „Lamborghini“ – tuomet, kai kažkas esi“.