„Toyota“ prekės ženklo vertė išaugo 2 procentais – iki 29,5 mlrd. dolerių (apytikriai 26 mlrd. EUR), teigiama tradiciniame vertingiausių prekės ženklų tyrime „Top 100 Most Valuable Global Brands“, kurį neseniai paskelbė rinkos tyrimų bendrovė „Millward Brown“.
„Toyota“ tokių rezultatų pasiekė nepaliaujamai susitelkdama į pirkėjų patirtį ir nuolat keldama savo vertės etaloną, „Automotive News Europe“ pareiškė „Global BrandZ“ direktorius bendrovėje „Millward Brown“ Peteris Walshe‘as.
„Iš klientų patirties galima pasakyti, kad „Toyota“ yra labai vertinama bendrovė, kuri nepaliauja diegti inovacijų, – pasakė P. Walshe‘as. – Tai bendrovės stiprioji pusė, ir būtent tai padeda jai išlikti aukštumoje.“
„Toyota“ pirmoje vietoje išsilaikė devynerius iš vienuolikos metų, kai buvo vykdomas tyrimas.
„Tesla“ iš dešimtuko išstūmė „Lexus“
Bendrovė „Tesla“, kurios prekės ženklas vertinamas 4,4 mlrd. dolerių (apytikriai 3,88 mlrd. EUR), iškopė į automobilių gamintojų prekės ženklų dešimtuką, išstūmusi „Lexus“. Šiam prekės ženklui padėjo tai, kad jis išplėtė savo asortimentą ir pristatė naująjį „Tesla 3“ už prieinamą 35 tūkst. dolerių (apytikriai 30,9 tūkst. EUR) kainą, sakė P. Walshe‘as.
„Tesla“ yra visiškai kitoks prabangos prekių ženklas, ir kaip žinome iš savo „BrandZ“ rezultatų, būtent šis skirtumas suteikia pranašumų“, – sako P. Walshe‘as.
„Iš naujo išradusi elektromobilį ir įveikusi įtarimus prabangos prekių rinkoje, ši bendrovė paskelbė apie masinei rinkai skirtą modelį, o tai padidino pirkėjų norą išbandyti būtent šio prekės ženklo automobilius. „Teslos“ augimas prilygsta „Apple“ ir „Facebook“ augimui – jis milžiniškas. “
Bendrovė „Porsche“ taip pat pakliuvo į geriausių šių metų automobilių prekės ženklų dešimtuką, užėmusi 9 vietą.
„Porsche“ sugrįžo ten, kam ir atstovauja – pristatė produktų pagrindinėms nišinėms grupėms, – sako P. Walshe‘as. – Tai kiek primena „Apple“, nes ši bendrovė turi gaminių, kurių pirkėjai nori, o jų norą dar labiau padidina prekės ženklo prestižas. O tai „Porsche“ visada išnaudojo su kaupu.“
„Millward Brown“ vertingiausių automobilių prekių ženklų Top-10
1. „Toyota“ 29,5 mlrd. JAV dolerių, +2 proc.
2. BMW 26,8, +2 proc.
3. „Mercedes-Benz“ 22,7, +4 proc.
4. „Honda“ 13,2, -1 proc.
5. „Ford“ 13,1, 0 proc.
6. „Nissan“ 11,5, +1 proc.
7. „Audi“ 9,5, -6
8. „Land Rover“ 4,7, -5
9. „Porsche“ 4,4
10. „Tesla“ 4,4